Сфера наукових зацікавлень
Завдання та можливості вчителя математики у роботі з талановитою молоддю на Закарпатті
Публікації

Головні публікації останніх років:

  1. MIDK 2020- http://tmcs.math.unideb.hu/load_doc.php?p=352&t=doc ; ;(дата звернення 05.01.2021 р.). – Назва з екрана.
  2. Román Erika, Kucsinka Katalin: Nem csak versenyre// Limes A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve (Науковий вісник Закарпатського угорського інституту ім. Ф. Ракоці ІІ), Видавничий відділ Закарпатського угорського інституту ім. Ф. Ракоці ІІ, Поліграфічні послуги: ТОВ «РІК-У» 2020 VI évfolyam(2019 ТОМ VI.) сс. 47-52
  3. MIDK 2018- http://tmcs.math.unideb.hu/load_doc.php?p=332&t=doc ; ;(дата звернення 05.01.2021 р.). – Назва з екрана.
  4. Erika Veres , Katalin Fried: Our duties in talent management in the light of the results of the International Hungarian Mathematics Competition of 2017// “Teactohing Mathematics and Computer Science”  2018 / 16 / 1 (4) – DOI: 10.5485/TMCS.2018.0444 – p. 55-71
  5. MIDK 2017- http://tmcs.math.unideb.hu/load_doc.php?p=324&t=doc; (дата звернення 05.01.2021 р.). – Назва з екрана.
  6. Varga Tamás Módszertani Napok-2017 http://mathdid.elte.hu/html/vtn2017.html ;(дата звернення 05.01.2021 р.). – Назва з екрана.
  7. MIDK 2016- http://tmcs.math.unideb.hu/load_doc.php?p=308&t=doc; (дата звернення 05.01.2021 р.). – Назва з екрана.
  8. Veres Erika: Visszafelé néha jobb, Matematikát oktatók és kutatók nemzetközi tudományos konferenciája, 2016 április 21-23., Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola
  9. Varga Tamás Módszertani Napok-2016 http://mathdid.elte.hu/html/vtn2016.html ; (дата звернення 05.01.2021 р.). – Назва з екрана.
  10. Varga Tamás Módszertani Napok-2015 http://mathdid.elte.hu/html/vtn2015.html (дата звернення 05.01.2021 р.). – Назва з екрана.
  11. Вереш Е.Й., Кучінка К.Й., Сливка-Тилищак Г.І.: Обґрунтування застосування методу Фу`рє для параболічного рівняння з випадковими початковими умовами з простору // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: математика і інформатика,–2011 вип.22.№2 30-37