Студентські ініціативи: відродження традицій, доброчинність та визнання викладачів

28 листопада 2024 року на базі Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ відбувся благодійний вечір першокурсників, організований органами студентського самоврядування інституту. Захід став чудовою нагодою не лише підтримати благодійні ініціативи, але й підкреслити важливість значення взаємодії між здобувачами освіти та викладачами.

Однією з найяскравіших подій вечора стало оголошення результатів опитування, організованим студентським самоврядуванням для оцінювання викладачів. Опитування проводилося серед здобувачів освіти протягом 20-27 листопада 2024 р.

У рамках вечора було вручено дипломи переможцям у п’яти номінаціях („Найкрасивіша”, „Найчарівніший», «Найкумедніший», «Найбільший приклад для наслідування» і «Найбільша легенда закладу»).

Викладачі кафедри обліку і аудиту здобули перемогу одразу у двох номінаціях:

  • «Найбільша легенда закладу» – завідувач кафедри обліку і аудиту д.е.н., проф. Роберт Бачо.
  • «Найбільший приклад для наслідування» – заступниця завідувача кафедри обліку і аудиту д-р філософії, доц. Габріелла Лоскоріх.

Ці нагороди стали підтвердженням високого рівня професіоналізму викладачів, їхньої відданості справі та здатності надихати здобувачів освіти досягати нових висот.

Захід не лише підкреслив значення взаємопідтримки, довіри та спільного прагнення до професійного і особистого розвитку, але й нагадав про важливість конструктивної взаємодії між здобувачами освіти та викладачами. Саме ця взаємодія є ключовою складовою успішного освітнього процесу, адже вона створює атмосферу взаємоповаги, мотивує до здобуття нових знань, зокрема дозволяє здобувачам освіти висловлювати свої думки та ідеї, а викладачам – отримувати зворотний зв’язок, необхідний для кращого розуміння потреб студентів.

Ми дякуємо студентському самоврядуванню за ініціативність, а викладачам – за невтомну працю та любов до своєї професії!

Кафедра обліку і аудиту

    Ця стаття також доступна наступними мовами

  • Magyar