У Дебреценському університеті відбулася презентація монографії викладача ЗУІ ім. Ф. Ракоці ІІ
З нагоди Дня угорської науки Факультет гуманітарних наук Дебреценського університету у співпраці з Інститутом освітніх і культурних наук організував презентацію найновішої серії видань «Бібліотека дослідників освіти» та «Pallas Debrecina». На заході представники професійної, наукової спільноти, викладачі та дослідники відзначили новітні досягнення угорських освітніх досліджень.
Під час події представили монографію доцентки кафедри педагогіки, психології, початкової, дошкільної освіти та управління закладами освіти, а також дослідниці Науково-дослідного центру імені Тіводора Легоцькі Каталін Поллоі під назвою «Мобільність, кар’єра, інтеграція. Студенти Закарпаття в Інституті Балашші». У роботі авторка коротко розповіла про процес підготовки до написання книги, свої дослідницькі результати та їхнє можливе практичне застосування. Після цього викладачка Дебреценського університету д-р. Жужанна Деметер-Карасі представила монографію, посилаючись на працю дослідниці Центру соціальних наук HUN-REN Жужанни Шютєв. Вона відзначила змістове багатство, професійну ретельність і значення книги для сфери освітніх досліджень.
У вступному слові директорка Інституту освітніх і культурних наук проф. Габріелла Пустоі підкреслила, що у серію «Бібліотека дослідників освіти» увійшли видання, засновані на найкращих докторських дисертаціях, що сприяє поширенню наукових результатів у широкому колі.
Окрім цього, відбулася презентація збірки наукових праць «Викладачі у вищій освіті Карпатського регіону. Робочі характеристики, добробут і результативність», під редакцією Клари Ковач і Каталін Поллоі. У цій роботі висвітлюються результати дослідження добробуту, умов праці та ефективності викладачів вищих навчальних закладів, розташованих переважно в прикордонних регіонах Угорщини, Словаччини, України, Румунії та Сербії. У дослідженні брали участь і викладачі ЗУІ ім. Ф. Ракоці ІІ.
Кафедра педагогіки, психології, початкової, дошкільної освіти та управління закладами освіти
-
Ця стаття також доступна наступними мовами
- Magyar