Гостьова лекція Дмитра Юрійовича Сизонова
Гостьова лекція Дмитра Юрійовича Сизонова, доктора філологічних наук, доцента Київського національного університету імені Тараса Шевченка, на тему: «Від реклами до мемів: як виникають та тиражуються нові фразеологізми» для студентів-філологів.
Йшлося про еволюцію рекламної комунікації, медійні фразеологізми та їх функції в інформаційному просторі, трансформації фразеологізмів у структурі рекламних слоганів, інтернет-меми та нові фразеологізми. Науковець розкрив специфіку медіалінгвістики, розповів про особливості дослідження медійної фразеології та презентував словник «Нові слова та фразеологізми в українських масмедіа».
-
Ця стаття також доступна наступними мовами
Magyar