Бесіда у форматі «запитання-відповідь» про викладання англійської мови з Томом Бартоном

30 березня 2021 року магістранти спеціальності «Англійська мова та література» Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ мали можливість провести одногодинну бесіду у форматі «запитання-відповідь» із директором «Лондонської школи англійської мови» (м. Львів) Томом Бартоном. Він поділився своїм багатим досвідом із магістрантами першого та другого курсів. Зустріч відбулася в режимі онлайн і є результатом плідної співпраці між Закарпатським угорським інститутом ім. Ференца Ракоці ІІ та Міжнародним освітньо-методичним центром Dinternal Education (м. Львів).

Студенти спеціальності «англійська мова і література» задавали різноманітні запитання щодо навчання англійської мови, про англійську культуру та можливості онлайн-освіти. На всі запитання Том Бартон відповідав охоче і відверто, бесіда, загалом, проходила у дружній та професійній атмосфері.

Обговорювались, серед іншого, взаємозв’язок мови і культури та вплив наслідків глобалізації на процес і ефективність вивчення мови. Том Бартон наголосив, що толерантність та набуття досвіду є надзвичайно важливими, оскільки навіть невеличка навчальна поїздка може суттєво сприяти тому, щоб ми легше зрозуміли те, що міжкультурні подібності набагато важливіші від штучно створених відмінностей (наприклад, манера одягатися). Крім того, обговорювалося міжнародне значення вивчення англійської мови, оскільки в майбутньому кількість людей, які розмовлятимуть англійською, зростатиме, а знання англійської мови поступово стане основною вимогою для більшості професій.

У ході бесіди було наголошено і на ролі методичних видань, фахових журналів та публікацій, які сприяють вдосконаленню методики навчання англійській мові, а також – і на ефективності викладання англійської мови в режимі онлайн. Том Бартон розповів про власний досвід вивчення української та італійської мов і він вважає, що при правильній мотивації можна вивчити мову і в процесі дистанційного навчання, однак особиста взаємодія викладача зі студентами є необхідною.

Більшість студентів просили поради по таким темам, як регулювання використання студентами молодіжного сленгу на уроках, способи мотивації дітей розмовляти іноземною мовою, методи створення доброзичливої атмосфери в класі та навчання учнів з індивідуальними особливостями. Ми дізналися, як можемо підвищити ефективність виконування вправ з усного мовлення на уроках, як допомогти менш успішним учням у засвоєнні навчального матеріалу, та які можливості надає Інтернет-простір для вивчення іноземних мов.

За короткий проміжок часу пролунало безліч порад, методичних вказівок, за допомогою яких студенти інституту збагатили свої знання з методики викладання англійської мови та лінгвокраїнознавства. Ще раз дякуємо Тому Бартону та співробітникам Dinternal Education за цікаву розмову та корисну інформацію!

 

Крістіан Вараді

магістрант другого курсу

англійського відділення кафедри філології