Польова практика: від Токайського виноробного регіону до Аггтелекського карсту

Студенти кафедри географії та туризму Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ пройшли країнознавчу польову практику. Метою практики було доповнити теоретичні знання, здобуті під час занять, практичним досвідом у польових умовах, ознайомившись із низкою важливих природних, культурних та туристичних об’єктів.

У перші дні навчальної подорожі ми відвідали Токайський виноробний регіон, де спершу ознайомилися з роботою Університету Токай-Гедьалья. Окрім навчальної та наукової діяльності, ми дізналися також про місцеві ініціативи з розвитку туризму, пов’язані з університетом. У місті Шарошпатак ми відвідали Наукові зібрання Реформатського колегіуму, де ознайомилися з цінними бібліотечними та музейними матеріалами, отримавши уявлення про освітню та культурну спадщину регіону.

У наступні дні ми досліджували унікальні геологічні та природні особливості Боршодських пагорбів. У місті Рудабанья під час пішої екскурсії ми відвідали відоме кар’єрне озеро, також знане як «Боршодське морське око». Його незвичне зеленкувато-блакитне дзеркало води не лише вражало своєю красою, але й дало можливість провести геологічні спостереження.

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

Для глибшого розуміння культурної спадщини регіону ми відвідали замковий острів Еделень, де під час екскурсії ознайомилися з історією барокового палацу та його ландшафтною спадщиною. Важливою частиною практики було також спостереження за тим, як архітектурна спадщина представлена в туристичній пропозиції, і які можливості вона створює для розвитку культурного туризму.

На завершальному етапі практики ми досліджували геологічні особливості Аггтелекського карсту. Вражаючий підземний світ сталактитової печери в Аггтелеці дав змогу вивчити карстові явища на практиці. Після насиченої наукової програми настав час активного відпочинку — у Земпленському пригодницькому парку в місті Шаторальяуйгей ми спробували трасу для бобслею. Навіть у рамках дозвіллєвої програми ми мали можливість дослідити туристичний потенціал цього регіону.

Під час практики студенти здобули багато нових знань як у сфері географії, так і туризму. Програма залишила не лише професійні, а й емоційно цінні спогади, сприяючи згуртуванню команди та розвитку міждисциплінарного мислення.

Щиро дякуємо Закарпатському угорському інституту імені Ференца Ракоці ІІ за підтримку, а також усім, хто долучився до успішного та змістовного проведення навчальної подорожі!

    Ця стаття також доступна наступними мовами

  • Magyar