Студенти кафедри філології відвідали університет ім. Лоранда Етвеша (м. Будапешт)

Студенти кафедри філології Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ взяли участь у програмі академічної мобільності «Маковец» в Інституті слов’янської та балтійської філології гуманітарного факультету Наукового університету ім. Лоранда Етвеша (м. Будапешт).

Під час перебування у столиці Угорщини здобувачі мали чимало корисних програм та приємних вражень. В університеті ім. Лоранда Етвеша вони змогли послухати лекції відомих науковців, а саме: професора емерита Андраша Золтана, відомої перекладачки та літературознавиці Вікторії Лебович, директорки бібліотеки Ержебет Вучкович. Студенти ознайомилися з історією дослідження слов’янcько-угорських, українсько-угорських мовних контактів, з науковим життям і творчістю відомих дослідників, вихідців із Закарпаття. Стипендіатам також була представлена змістовна доповідь про минуле та сучасне кафедри української мови та літератури університету ім. Лоранда Етвеша, а також про практичні аспекти усного перекладу. Студенти відвідали бібліотеку Інституту слов’янської та балтійської філології, де ознайомилися з історією цінних фондів.

Під час перебування у столиці за програмою академічної мобільності, окрім наукових знань та професійних зустрічей, студенти взяли участь у культурних заходах. Вони відвідали Національний музей, Будинок угорської музики, Етнографічний музей, площу Героїв та міський парк. Особливою подією було відвідання Угорського національного театру та перегляд вистави – новітньої інтерпретації п’єси Бертольда Брехта «Матінка Кураж та її діти». Студентам і викладачам провели екскурсію театром, розповіли про історію його створення, репертуар та акторську трупу. Після вистави мали приємність поспілкуватися з акторами театру, зокрема і з виконавицею головної ролі матінки Кураж – Неллі Сюч, а також із лауреатом премії імені Кошута Жолтом Тріллем.

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

Програма сприяла збагаченню студентів корисними і цінними знаннями та досвідом, а також зміцненню професійної співпраці між закладами вищої освіти.

    Ця стаття також доступна наступними мовами

  • Magyar