Всеукраїнська гостьова лекція-методичний семінар на тему «Розвиток дослідницьких умінь у здобувачів дошкільної та початкової освіти» організована кафедрою педагогіки, психології, початкової, дошкільної освіти та управління закладами освіти Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ

Інноваційним освітянським заходом у каскаді освітянських подій початку 20242025 навчального року стала Всеукраїнська гостьова лекція-методичний семінар на тему «Розвиток дослідницьких умінь у здобувачів дошкільної та початкової освіти». На лекціїметодичному семінарі свої здобутки, учителів початкової ланки та вихователів дошкільних закладів України представила професорка Тетяна Васютіна. Модератор Олена Біда (Закарпатський угорський інститут ім. Ференца Ракоці ІІ.).

За підтримки Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, до проведення лекції долучилося понад 200 учасників із різних ЗВО України, які стали партнерами-організаторами.

З-поміж них: Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ (проф. Біда О. А. – взяли участь всі студенти і викладачі спеціальності початкова освіта, дошкільна освіта та управління закладом освіти), Український державний університет імені Михайла Драгоманова (проф. Васютіна Т. М. – взяли участь всі студенти і викладачі спеціальності початкова освіта), Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (проф. Комар О. А., проф. Грітченко Т. Я., студенти), Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького (проф. Зорочкіна Т. С. – взяли участь всі студенти і викладачі спеціальності початкова освіта), Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (проф. Пальшкова І. О., проф. Балакірєва В. А. – взяли участь всі студенти і викладачі спеціальності початкова освіта), Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка (проф. Котелянець Н. В. – взяли участь всі студенти і викладачі спеціальності початкова освіта), Волинський національний університет імені Лесі Українки (проф. Пріма Р. М., проф. Вітюк В. В., студенти спеціальності початкова освіта), багато вчителів-практиків і партнери ДНВП «Картографія» (Лепетюк В. Б.).

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

На одному подиху слухачі дізнались про терміносистему проблеми розвитку дослідницьких умінь дошкільників і молодших школярів; з’ясували підходи до класифікації дослідницьких умінь і дослідницьких завдань у науковому дискурсі; ознайомились із орієнтовним змістом і методами навчання, спрямованими на розвиток дослідницьких умінь здобувачів освіти при вивченні природознавства; детально з’ясували особливості застосування провідних методів організації дослідницького навчання (досліду, моделювання, «стрічки часу», спостереження); детально розглянули приклади з сучасної практики щодо використання досліджень-розпізнавань, досліджень-спостережень, досліджень-пошуку у роботі закладів дошкільної та початкової освіти НУШ.

Дякуємо ЗВО-партнерам за долучення в організації заходу.

    Ця стаття також доступна наступними мовами:

  • Magyar