Оголошення

Засновник закладу вищої освіти «Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ» БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД ЗА ЗАКАРПАТСЬКИЙ УГОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ оголошує конкурс на заміщення посади ректора Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ

Відповідно до статей 34 та 42 Закону України «Про вищу освіту», Статуту ЗУІ, у конкурсі можуть брати участь громадяни України, які вільно володіють державною та угорською мовами, мають базові знання англійської, мають вчене звання та науковий ступінь і стаж роботи на посадах науково-педагогічних працівників не менш як десять років.

Строк подання заяв – один місяц з дня опублікування оголошення на офіційному вебсайті Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ (включно до 12 жовтня 2025 р.).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі на ім’я засновника, в якій зазначається про застосування або незастосування до претендента обмежень, встановлених частиною другою статті 42 Закону України «Про вищу освіту»;
  • автобіографію;
  • копії документів про вищу освіту, науковий ступінь та вчене звання;
  • довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, яка видається відповідно до Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18 квітня 2022 р. № 651, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України15 червня 2022 р.з а № 648/37984 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 50, стор. 70, стаття 2448);
  • довідку про наявність або відсутність судимості (витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»);
  • копію паспорта;
  • копію трудової книжки (у разі наявності) та/або інші документи, які підтверджують стаж роботи, або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у встановленому порядку;
  • копію сертифікату про рівень володіння державною мовою;
  • копію документів, що підтверджують знання угорської та англійської мов;
  • засвідчену копію довідки про результати перевірки, видану органом, в якому така перевірка проводилася, або письмову заяву на ім’я засновника, в якій повідомляється, що до претендента не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», за формою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563 «Деякі питання реалізації Закону України «Про очищення влади» (Офіційний вісник України, 2014 р., № 85, ст. 2412), та згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно претендента відповідно до зазначеного Закону;
  • концепцію розвитку закладу вищої освіти на 2025–2029 роки.

Копії документів, які подаються претендентом/кою (крім копії паспорта), можуть бути засвідчені за місцем роботи претендента/ки, засновником або нотаріально. 

Керівник закладу вищої освіти обирається шляхом таємного голосування строком на п’ять років у порядку, передбаченому Законом України «Про вищу освіту» і статутом закладу вищої освіти.

Документи надсилати на адресу:

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД ЗА ЗАКАРПАТСЬКИЙ УГОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ

90202 м. Берегове, площа Кошута, 6.

Для додаткової інформації звертатися: телефон (050) 91-44-300, електронна адреса: kmf.alapitvany@kmf.org.ua