Наказ про організацію освітнього процесу від 25.01.2021 р. у ЗУІ ім. Ф.Ракоці ІІ

Наказ про організацію освітнього процесу від 25.01.2021 р. у ЗУІ ім. Ф.Ракоці ІІ
Відкрита зустріч з експертами: ID 35181 Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ, ОП «Початкова освіта» Час: 28 січня 2021 10:00 Підключитись до конференції Zoom: https://us04web.zoom.us/j/76737358778?pwd=eG1vSERFdTU2cVFPbTNFd055TUJJdz09 Ідентифікатор конференції: 767 3735 8778 Пароль: 2020
Протягом 27-29 січня 2021 року в Закарпатському угорському інституті імені Ференца Ракоці ІІ проходитиме акредитаційна експертиза спеціальності 013 «Початкова освіта». Наказом Національного агенства із забезпечення якості вищої освіти №13-Е від 13 січня 2021 року призначено експертну групу у наступному складі: Кузнецова Олена Анатоліївна – керівник експерної групи. Хижняк Інна Анатоліївна Ратушняк Наталія Олегівна (здобувач). ПРОГРАМА...
Наказ № 01-Вн від 15 січня 2021 р. про анкетування студентів
Студентська економічна конференція: «Економічні наукові дослідження»
18 грудня 2020 року кафедрою обліку і аудиту була проведена V студентська економічна конференція «Економічні наукові дослідження». Конференція проводиться за участі студентів першого курсу вже п’ятий рік поспіль. Була започаткована к.е.н. доцентом кафедри обліку і аудиту Вікторією Сергіївною Семйон. Метою проведення конференції було не тільки ознайомлення з сучасними досягненнями економічної науки, а й зацікавлення студентів науково-дослідною...
“Ми хочемо жити у правовій державі” – Ільдіко Ороc подала позов проти Служби безпеки України
У Закарпатському угорському інституті ім. Ференца Ракоці ІІ на один рік акредитували спеціальність «Початкова освіта». Процес пройшов з неабиякими труднощами, оскільки Служба безпеки України (СБУ) вийшла за межі своєї компетенції. Секретна служба стверджувала, що особа ректора інституту не відповідає вимогам, викладеним у чинних законах. Ільдіко Орос заявила, що належними документами підтвердила свою невинність та подала...
Наказ №40-Вн від 03.12.2020 р. про впровадження змішаної форми навчання