Психологічна служба ЗУІ ім. Ф. Ракоці ІІ проводить тренінги з розвитку професійних навичок
Днями студенти Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ взяли участь у тренінгу «Соціалізація у професійній кар’єрі» та прослухали пізнавальну лекцію «Заходи із запобігання насильству в багатопрофільних закладах освіти», організованих та проведених співробітниками Психологічної служби, яка функціонує на базі навчального закладу.
Профільна служба приділяє особливу увагу професійній соціалізації майбутніх учителів, розвиваючи, зокрема, їхні професійні навички (softskills). Одним із найважливіших аспектів є формування та зміцнення особистої ідентичності майбутніх педагогів. Під час тренінгу учасники отримали уявлення про шляхи вдосконалення своїх професійних навичок та вмінь. Крім того, у рамках тренінгу студенти розвинули такі навички, як ефективна та впевнена комунікація, емоційний інтелект та самосвідомість, навчилися розпізнавати та справлятися з можливими емоційними гойдалками, з якими вони можуть зіткнутися під час роботи з дітьми, знаходити свої сильні та слабкі сторони.
Основною метою проведення лекції із запобігання насильству в школі стало підвищення рівня обізнаності учасників заходу про види булінгу. Окрім фахівців з ментального здоров’я, до проведення тренінгу долучилася акторка Закарпатського угорського драматичного театру, заступниця голови Закарпатського угорського товариство спеціалістів психічного здоров’я, відповідальна за культурні програми Наталія Гал. Також у сесії взяли участь учениця Берегівського ліцею імені Габора Бетлена Естер Шош та лаборант кафедри філології ЗУІ ім. Ф. Ракоці ІІ Сільвестер Ферку. Потім відбулося спільне обговорення побаченого та пошук рішень і можливих стратегій протидії булінгу. Вкрай важливо, аби майбутні педагоги могли розпізнавати різні форми та прояви булінгу (насилля). Розуміння цих питань допоможе їм ефективніше реагувати на прояви агресії в навчальних закладах. Окрім того, завдяки обізнаності про явище булінгу та його передумови, майбутні освітяни зможуть діяти на випередження в ситуаціях та протидіяти поведінці, яка може нести потенційний ризик виникнення булінгу в школах.
Співробітники Психологічної служби ЗУІ ім. Ф. Ракоці ІІ
-
Ця стаття також доступна наступними мовами:
- Magyar