Досвід впровадження інноваційної платформи MonsoonSim у навчальний процес
З вересня поточного навчального року студенти 2 курсу спеціальності «Облік і оподаткування» отримали можливість вивчати особливості організації бізнесу на базі бізнес-симуляції MonsoonSim. MonsoonSIM – це відзначена нагородами австралійська освітня платформа бізнес-симуляції та гейміфікації (гейміфікація або ігрофікація — це використання окремих елементів ігор у неігрових практиках). Цей онлайн-сервіс використовується в бізнес-освіті з 2013 року такими відомими університетами, як: Університет штату Пенсільванія, Університет штату Мічиган, Бізнес-школа Дікіна, Сінгапурський університет соціальних наук та багато інших. Платформа суттєво змінює підходи до викладання та навчання. Замість того, щоб вчитися запам’ятовуючи, студенти навчаються самостійно приймаючи рішення, зокрема досліджуючи, практикуючи й експериментуючи.
На базі платформи MonsoonSim створено сотні фундаментальних бізнес-концепцій, які стосуються торгівлі, дистрибуції, електронної комерції, виробництва та обслуговування. Для викладачів кафедри обліку і аудиту зручність полягає у тому, що вони можуть самостійно вибирати окремі модулі та інтегрувати їх у свої навчальні курси, починаючи від, наприклад, бухгалтерського обліку у роздрібній торгівлі до навчання концепцій більш високого рівня, як-от бюджетування капіталу.
Крім навчання, команда із 5-ти студентів 2 курсу (Лехнер Матей, Могачек Артур, Солнокі Петер, Барта Регіна та Ковач Антонія) відібрана для участі в міжнародних змаганнях, які проходитимуть онлайн з 6 по 20 листопада 2021 року. Вітаємо нашу команду, яка стала фіналістом і представлятиме Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ у фіналі!
Проф. Ніна Пойда-Носик: «У сучасному мінливому світі просто неможливо уявити освітнє середовище без використання інноваційних освітніх онлайн-платформ, серед яких надзвичайно важливу роль відіграє бізнес-симулятор. Він широко використовується як метод навчання у провідних університетах та бізнес-школах не тільки для навчання студентів, але й для підготовки менеджерів. Головною особливістю бізнес-симуляції є занурення у віртуальну реальність із законами реального бізнесу. Ділова гра дає можливість отримати різноманітний досвід управління компанією. На прикладі віртуальної компанії учасники можуть отримати навички прийняття управлінських рішень, командної роботи, перевірити та на власному досвіді дізнатися про вплив кожного рішення на фінансові результати компанії. Ідея навчальної платформи MonsoonSim настільки продумана та зручна, що значно полегшує процес засвоєння різних теоретичних економічних курсів, починаючи від маркетингу, корпоративних фінансів до міжнародного фінансового менеджменту. Основна ідея заснована на навчанні через досвід, що захоплює студентів і розвиває дух конкуренції, співпраці та сприяє повній залученості в навчальні бізнес-процеси. Ми дуже вдячні пану Абді Тамінсі, засновнику та президенту MonsoonSIM, за таку чудову можливість навчання наших студентів та інтеграції в навчальний процес цієї платформи»
Лехнер Матей: «MonsoonSIM створив віртуальний світ, за допомогою якого можна навчитися керувати бізнесом. Учасники віртуального проєкту самі повинні вирішити де і коли відкрити новий магазин, які покупки здійснити, коли розпочати виробництво для власних потреб, коли доречно розпочати власну онлайн-торгівлю. Готуючись до змагань, ми зіткнулися з багатьма новими речами, про які навіть не гадали, що вони необхідні для ефективного управління бізнесом. Ми намагаємося якомога більше тренуватися і готуватися до змагань, зокрема отримати новий досвід. Мені дуже подобається процес підготовки, і з особистого досвіду можу сказати, що наша команда буде намагатися отримати якомога кращі досягнення за результатами конкурсу.»
Могачек Артур: «Цей бізнес-симулятор допоміг мені краще зрозуміти мікро- і макропроцеси. Потрібно враховувати багато факторів, які мають вирішальний вплив на процес реалізації, на які в реальному житті, можливо, я б і не звернув увагу. Отриманий досвід допоміг мені закріпити теоретичний матеріал, адже приймати безпосередню участь – це не просто слухати інформацію. Змагання мотивували мене стати кращим і краще засвоювати навчальний матеріал.»
Кафедра обліку і аудиту
-
Ця стаття також доступна наступними мовами:
- English