Оновлення освітніх програм 013 Початкова освіта підготовки здобувачів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти

14 березня 2024 року кафедрою педагогіки, психології, початкової, дошкільної освіти та управління закладом освіти була проведена зустріч щодо оновлення освітніх програм спеціальності 013 «Початкова освіта» першого та другого рівня вищої освіти, в якому взяли участь викладачі групи забезпечення, роботодавці та здобувачі.

Оновлення освітніх програм підготовки бакалаврів та магістрів спеціальності «Початкова освіта» необхідне для відповідності сучасним вимогам та тенденціям у галузі освіти, зокрема, урахування новітніх педагогічних методик та технологій. Крім того, оновлені програми сприятимуть підвищенню якості підготовки фахівців, забезпечуючи їхню готовність до роботи в умовах сучасної школи.

Гаранти освітніх програм д.пед.н., проф. Кучай Тетяна Петрівна – гарант ОП «Початкова освіта» першого рівня вищої освіти та д.пед.н., проф. Біда Олена Анатоліївна – гарант ОП «Початкова освіта» другого рівня вищої освіти запропонували виходячи з результатів опитування здобувачів, збільшити перелік вибіркових дисциплін викладачами кафедри. В обговоренні освітніх програм взяли участь і представники академічної спільноти, а саме: завідувачка кафедри теорії і методики початкової освіти Волинського національного університету імені Лесі Українки, доктор педагогічних наук, професор Пріма Раїса Миколаївна, завідувачка кафедри початкової освіти Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, доктор педагогічних наук, професор Зорочкіна Тетяна Сергіївна, які порадили збільшити можливість участі у програмах академічної мобільності, а також частіше організовувати гостьові лекції як вітчизняних, так і зарубіжних лекторів.

Присутні на зустрічі представники роботодавців наголосили про важливість брати активну участь у програмах волонтерства, як засіб підвищення соціальної відповідальності та розвитку ключових навичок для успішної професійної діяльності і закликали на необхідності враховувати волонтерську діяльність здобувачів у навчальному процесі.

    Ця стаття також доступна наступними мовами:

  • Magyar