У ЗУІ ім. Ф. Ракоці ІІ розповіли про академічну доброчесність та особливості використання штучного інтелекту
Стрімкий розвиток штучного інтелекту (ШІ) докорінно змінив світ навчання, наукових досліджень та освіти. Такі інструменти, як алгоритми генерації текстів, програмне забезпечення для письмового перекладу та системи обробки даних, відкривають перед нами колосальні можливості, однак створюють серйозні виклики у сфері академічної доброчесності. Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ приділяє особливу увагу застосуванню переваг технологій відповідно до принципів етичного використання та формуванню у своїх студентів навичок відповідального підходу до використання штучного інтелекту.
Сучасна освітня система базується на ідеї академічної чесності. Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ піклується про дотримання правил академічної доброчесності, оскільки його метою є не лише передача знань, але й сприяння моральному та інтелектуальному розвитку студентів. Таким чином, дотримання принципів академічної доброчесності сприяє тому, щоб наші вчителі та студенти були гідними представниками в науковому світі.
Збереження принципу академічної доброчесності ґрунтується на належному регламентуванні та обізнаності. Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ активно докладає зусиль до цього різними способами:
- Контроль плагіату. Всі подані курсові роботи та дослідницькі роботи проходять перевірку на плагіат, що гарантує унікальність кожної роботи.
- Реалізація освітніх заходів. У закладі регулярно проводяться семінари та лекції з академічної етики, під час яких студенти дізнаються більше про засади етичної поведінки.
З метою підвищення рівня відповідальності під час використання штучного інтелекту 26-27 листопада відбулася лекція на тему «Академічна доброчесність та штучний інтелект», під час якої студенти ознайомилися з правилами академічної доброчесності та основами етичного використання штучного інтелекту. Лекцію, що відбулася 26 листопада, відвідали студенти кафедри математики та інформатики, а також кафедри біології та хімії. Лекцію, яка відбулася 27 листопада, прослухали студенти кафедри філології, кафедри географії та туризму, кафедри педагогіки, психології, початкової та дошкільної освіти та управління закладом, а також кафедри історії та суспільних дисциплін.
-
Ця стаття також доступна наступними мовами
- Magyar