У ЗУІ відбувся брифінг про особливості роботи єдиної освітньої платформи «IRIS»

«IRIS» – це інформаційна онлайн-платформа, яка функціонує з 2022 року з метою полегшення адміністрування навчального процесу в Закарпатському угорському інституті ім. Ференца Ракоці ІІ. Система функціонує на базі вебсайту навчального закладу, де співробітники та студенти можуть отримати доступ до інформації, пов’язаної з навчальним процесом (розклад занять, навчальні плани та ін.).

Метою функціонування вебсторінки є створення єдиної освітньої системи для учасників освітнього процесу ЗУІ, доступ до якої можна отримати через онлайн-інтерфейс, скориставшись звичайним браузером.

Інформаційна система значно полегшує роботу при:

  • створенні довідок, облікових карт студентів та інших документів;
  • управлінні архівом випускників;
  • створенні шаблонів документів, робочих та індивідуальних програм;
  • розробці розкладу занять та екзаменів;
  • подачі заявки на вивчення дисциплін вільного вибору.

Доступ до інформаційної системи надається через облікові записи користувачів.

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

На брифінгу, що відбувся 28 серпня, учасників привітав проректор ЗУІ Адальберт Рац. Потім директор Центру інформатики ім. Тіводора Пушкаша інституту Ференц Поллоі та розробник програмного забезпечення єдиної цифрової освітньої платформи Янош Дудаш провели презентацію про нові можливості модулів «IRIS».

Ференц Поллоі розповів інформаційні можливості навчального закладу, зокрема про можливості робочого простору для навчання (Google Workspace for Education), роботу електронної пошти, дискового сховища, способи інформування студентів, доступу до розкладу та іншої важливої інформації, допоміжних навчальних посібників (okt.kmf.ua), створення, використання, видалення/архівування навчальних кабінетів, використання сервісу Drive, а також можливості використання платформ «Meet» або «Zoom» в організації освітнього процесу.

Янош Дудаш ознайомив присутніх з новинками IRIS, особливостями роботи з модулями та студентським інтерфейсом (розклад, індивідуальний навчальний план та ін.).

Згодом кожен учасник брифінгу міг поставити свої запитання.

А. K.

    Ця стаття також доступна наступними мовами

  • Magyar