Щодо реєстрації тимчасово переміщених осіб

Оголошення

Інститут звертає увагу, що всі особи, які тимчасово мешкають у закладі, звернулися до управління соціального захисту населення з метою реєстрації та отримання статусу внутрішньо переміщеної особи.

Підставою для постановки на облік внутрішньо переміщеної особи є проживання на тимчасово окупованій території або в районі проведення бойових дій.

Для чого потрібна реєстрація?

По приїзду в нове місце проживання Вам необхідно отримати “Довідку про взяття на облік особи, переміщеного з тимчасово окупованої території України і районів проведення антитерористичної операції”, яку видають наразі тимчасово переміщеним особам що стають на облік з причин переміщення у зв’язку з нападом на територію України.

Довідка внутрішньо переміщеної особи дозволить:
– отримувати щомісячну адресну допомогу;
– переоформити соціальні виплати, пенсію;
– влаштувати дитину в садок/школу;
– отримати доступ до медичного обслуговування.

Для отримання довідки повнолітня особа, яка переміщується з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції звертається особисто або через законного представника із заявою про взяття на облік до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення за фактичним місцем проживання (перебування) та пред’являє паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу.

У місті Берегові необхідно звернутись в Управління соціального захисту населення Берегівської райдержадміністрації, яке розташоване за адресою: м. Берегове, вул. Верешмарті, 3, тел: 2-31-47, 2-32-52.

У день подання заяви уповноваженим органом безоплатно видається довідка про взяття на облік.