Освітня програма
Назва освітньої програми | Ступінь вищої освіти | Термін дії сертифікату про акредитацію | Кваліфікація | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
01 Освіта/Педагогіка 014 Середня освіта (Природничі науки) | BA/BSc | Планова акредитація у 2025/2026 н.р. | Бакалавр освіти. Середня освіта (Природничі науки). Вчитель природничих наук, фізики, хімії, біології, викладач фахової передвищої освіти інтегрованих навчальних курсів природничої галузі | |||||||||||||||||||||||||
|
Тут Ви зможете ввести свої зауваження та пропозиції щодо освітніх програм.
Ваш коментар буде оприлюднено після його перегляду адміністратором сайту протягом 3 (трьох) робочих днів. Дякуємо за розуміння!
Зауваження та пропозиції до освітніх програм (1):
Молнар-Бабіля Джосія
ЗВО або науково-дослідна установа - Мукачівський державний університет, доцент
2024.12.04.
Серед фахівців спостерігається дефіцит з технічних напрямків, саме тому, у відповідь на виклики часу, такий тип освіти виходить на перший план. Виходячи з Концепцію Нової Української Школи (НУШ), де одними із основних компетентностей школярів є: вміння логічно і математично мислити, наукове розуміння природи і сучасних технологій, впевнене користування інформаційно-комунікаційними технологіями, обізнаність і самовираження у сфері культури,
пропонуємо розширити ОК ОПП 014 Середя освіта(Природничі науки), а саме зробити їх більше STEAM- орієнтованими, яким притаманне вдале поєднання креативності та технічних знань.
Сучасний освітній процес є таким який визнає та реагує на різноманітні потреб всіх тих, хто навчається, припускає активну участь в процесі отримання знань, в культурному і суспільному житті, вимагає змін і модифікацій змісту, підходів, структури і стратегії освіти з урахуванням потреб усіх дітей, керуючись переконаністю, що системи загальної освіти зобов’язані навчати усіх дітей, тому пропонуємо розширити ОК, які стосуються адаптації освітнього процесу до умов реалізації інклюзивної освіти.
Виключити із структури ОП підрозділи «Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти» та «Вимоги до структури силабусів освітніх компонентів» з огляду на те, що ця інформація та вимоги представлені у Концепції забезпечення якості освіти Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ, що оприлюднена на сайті ЗУІ.