Сфера наукових зацікавлень

Традиційні та електронні тести у викладанні математики

Публікації

Список публікацій (за останні 5 років):

Scopus, Web of Science:

  1. Gabriella Papp, Dóra Szegő: Traditional test versus e-test. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres (eds.): EDULEARN21. 13th International Conference on Education and New Learning Technologies July 5th-6th, 2021. Conference Proceedings. Valencia, IATED Academy, 2021. pp. 5029-5033. ISBN: 978-84-09-31267-2 (Letölthető: https://library.iated.org/publications/EDULEARN21)

Інші публікації:

  1. Papp Gabriella: Tudásszintmérés e-tesztek segítségével. In Marosi István (szerk.): Hitkeresés. Az Ortutay Elemér Görögkatolikus Szakkollégium szervezésében 2021. március 18-án megrendezett VII. Keresztény Tudományos Diákköri Konferencia tanulmányainak gyűjteménye. Firczák Gyula kötetek IV. Beregszász, 2022. pp. 39-46. ISBN: 978-617-8046-41-5 (Letölthető https://karpataljaiadatbank.com/wp-content/uploads/2022/08/IV.-kotet_Hitkereses.pdf )
  2. Papp Gabriella: Online felületek alkalmazása a matematika tanításában Kárpátalján. In Limes: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. 2021. VIII. évfolyam. pp. 219-223. ISSN: 2411-4081 (Letölthető https://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2022/04/limes-2021-issue-viii_2021-12-30.pdf https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00009320 )
  3. Papp Gabriella: A pandémia ideje alatt alkalmazott e-teszt megbízhatóságának vizsgálata. In Andor Abonyi-Tóth, Veronika Stoffová, László Zsakó (szerk.): Proceedings of XXXIV. DidMatTech 2021 Conference. New Methods and Technologies in Education, Research and Practice. Budapest, ELTE Informatikai Kar, 2021. pp. 294-305. ISBN: 978-963-489-413-1 (Letölthető http://didmattech.inf.elte.hu/proceedings-2021/ )
  4. Gabriella Papp: Usage of online platforms in education of mathematics in Transcarpathia at the beginning of quarantine. In Book of Abstracts. 13th International ISAAC Congress August 2–6 2021 – Ghent, Belgium. Ghent, Ghent University, 2021. pp. 29-30. (Letölthető https://cage.ugent.be/isaac2021/Abstracts_printing.pdf)
  5. Papp Gabriella: Az e-tesztek szerkesztése és alkalmazása tudásszintmérés céljából a karanténi távoktatás ideje alatt. In Andor Abonyi-Tóth, Veronika Stoffová, László Zsakó (eds.): Proceedings of XXXIII. DidMatTech 2020 Conference, New Methods and
  6. Technologies in Education, Research and Practice. Budapest, ELTE Informatikai Kar, 2020. pp. 203-212. ISBN: 978-963-489-244-1 (Letölthető: http://didmattech.inf.elte.hu/wp-content/uploads/2020/09/Didmattech2020_Proceedings_XXXIII_v20200921.pdf)
  7. Месарош Л. В., Кучінка К. Й., Пап Г. Г.: Розвиток логічного мислення з використанням методу класифікації на уроках фізики та математики. In Komarytskyy M. L. (ed.): Topical issues of the development of modern science. Abstracts of VII International Scientific and Practical Conference Sofia, Bulgaria 11-13 March 2020. Sofia, Publishing House “ACCENT”, 2020. pp. 323-325. ISBN: 978-619-93537-5-2 (Letölthető https://sci-conf.com.ua/vii-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-topical-issues-of-the-development-of-modern-science-11-13-marta-2020-goda-sofiya-bolgariya-arhiv/ )

Загальна інформація

Загальні відомості про викладача:

Освіта:

2006 – 2009 Ліцей з гуманітарним та природничим профілем с. Великі Береги
2009 – 2013 Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ (BSc ).
2013 – 2014 Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ (Cпец.)
2015 – 2017 Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ (MSc ).
2020 – Дебреценський університет (аспірантура)

Виконувана робота з початку трудової діяльності:

2013 Варівський ліцей ім. Ференца Ракоці ІІ (вчитель);
2016 – 2017 2017 Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ, (стажист);
2017 – 2020 Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ, (асистент);
2020 – Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ, (викладач);

Участь у професійних об’єднаннях за спеціальністю:

Член Наукове товариство студентів і молодих вчених Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ
Член Математичне товариство „Bólyai János”

Підвищення кваліфікації, стажування (за останні 5 років):

  1. Стажування у рамках програми Маковец, Дебреценський університет (м. Дебрецен, Угорщина), 30 годин/1 кредит, 2021р.
  2. Довідка Fl17198/00528646 про навчання в аспірантурі у Дебреценському університеті (30 год/1 кредитів).

Досвід роботи за спеціальністю:

Досвід роботи за спеціальністю – понад 6 років.