Діяльність Психологічної служби
Психологічна служба Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ забезпечує психологічний супровід усього освітнього процесу та реалізацію розвивальних, профілактичних, просвітницьких, корекційних програм з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей здобувачів освіти і всіх працівників інституту з аспекту збереження психічного здоров’я.
Мета діяльності Психологічної служби – психологічне забезпечення освітнього процесу, розвиток і формування зрілої професійно-орієнтованої особистості здобувача освіти за умови збереження психологічного здоров’я всіх учасників освітнього процесу засобами практичної психології та ментальної гігієни.
Завдання Психологічної служби:
- підвищення психологічної культури всіх учасників освітнього процесу, гуманізація стосунків у студентських і викладацьких колективах, допомога у пошуку шляхів розв’язання психологічних проблем;
- участь у забезпеченні адаптивного і комфортного освітнього простору для студентської молоді, здійснення психолого-педагогічної підтримки становлення і розвитку особистості студента у багатокультурному/багатомовному середовищі;
- забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника освітнього процесу;
- надання доступних і якісних послуг у сфері практичної психології, спрямованих на збереження і укріплення психологічного здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу;
- підвищення рівня самосвідомості здобувачів освіти, отримувачів освітніх послуг, співробітників ЗУІ, встановлення зв’язку із власним внутрішнім «я» та один з одним;
- упроваджувати ефективні соціально-педагогічні технології у подоланні та профілактики булінгу;
- сприяння повноцінному особистісному розвиткові студентів та створення належних психологічних умов для формування у них мотивації до навчання, самореалізації творчих здібностей, самовиховання і саморозвитку.
Принципи діяльності Психологічної служби:
- пріоритетності загальнолюдських духовних цінностей;
- соціальної детермінованості;
- доступності;
- гуманістичної спрямованості;
- гнучкості;
- науковості й компетентності;
- інформаційної достатності;
- зворотнього зв’язку;
- єдності психодіагностики та психокорекції;
- діалогічної взаємодії між клієнтом та психологом;
- особистісно-орієнтованого підходу;
- конфіденційності;
- ділової ініціативи;
- безперервності фахового вдосконалення;
- незалежності від політичних партій, громадських і релігійних організацій.
Видами роботи Психологічної служби є:
- психологічне консультування
- психодіагностика
- психопрофілактика
- психокорекція, реабілітація
- психологічна просвіта
- соціальний патронаж
- організаційно-методична робота.
Діяльність Психологічної служби ЗУІ забезпечує:
Ланці Вікторія Гейзівна
практичний психолог, спеціаліст з охорони психічного здоров’я, аспірант (Дебреценський університет), асистент кафедри Педагогіки, психології, початкової, дошкільної освіти та управління закладами освіти ЗУІ імені Ференца Ракоці ІІ.
Бергхауер-Олас Емьовке Ласлівна
практичний психолог, спеціаліст з охорони психічного здоров’я, доктор філософії (Ph.D) з галузі «Психологія». Спеціальність: «Соціальні та поведінкові науки». Психологія. Спеціалізація: Педагогічна та вікова психологія. Доцент кафедри Педагогіки, психології, початкової, дошкільної освіти та управління закладами освіти ЗУІ імені Ференца Ракоці ІІ. Голова правління «Закарпатського угорського товариства спеціалістів психічного здоров’я».
Абрань Крістіан Йосипович
греко-католицьий священник, спеціаліст з охорони психічного здоров’я. Закінчив теологічні навчання у греко-католицькій універсітеті імені Святого Атанасія, після закінчення навчання був освячений священником.
В діяльності Психологічної служби ЗУІ допомагають волонтери «Закарпатського угорського товариства спеціалістів психічного здоров’я».