У ЗУІ ім. Ф. Ракоці ІІ побувала професорка Габріелла Пустоі
Минулого тижня до Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ у рамках Програми мобільності викладачів «Маковець» завітала керівниця Інституту педагогічних та культурних наук і Докторської школи гуманітарних наук Дебреценського університету, докторка філософії, професорка Габріелла Пустоі. Під час свого візиту поважна гостя прочитала лекцію «Співпраця батьків і школи – компонент витривалості», в якій відображаються результати досліджень, проведених Дослідницькою групою MTA-DE-CSA з питань співпраці сімей і вчителів, для студентів магістратури спеціальності «Управління закладом освіти», а також для студентів бакалаврату та магістратури спеціальностей «Дошкільна освіта» та «Початкова освіта».
Перед початком лекції присутніх привітала Каталін Поллоі, а потім слово взяла професорка д-р Габріелла Пустоі. У своїй промові лекторка наголосила, що їй дуже приємно саме у ЗУІ ім. Ф. Ракоці ІІ має змогу представити майбутнім викладачам результати досліджень, на які дослідницька група з Дебрецена звернула особливу увагу в період пандемії.
Шановні колеги, щиро вдячна інституту за запрошення! Я тут не вперше, проте мені дуже приємно знаходитися тут сьогодні. Я бувала тут, коли ця будівля була ще в напівзруйнованому стані, і завжди тішуся, коли бачу, яку чудову споруду вдалось створити угорцям Закарпаття. Радію, коли бачу, що вам вдається досягати успіхів,
– зазначила Габріелла Пустоі.
Півторагодинна лекція принесла неабияку користь усім присутнім, адже студенти спеціальності «Управління навчальними закладами» отримали цінні поради від професорки з багаторічним досвідом у сфері управлінської діяльності, а студенти спеціальності «Дошкільна освіта» та «Початкова освіта» більш детально ознайомилися з актуальними проблемами у сфері педагогіки та соціології. Окрім висвітлення актуальних проблем у стосунках між батьками, учнями та вчителями, лекторка звернула увагу на важливі відмінності між початковою та середньою школою, а також представила можливі шляхи подолання цих викликів.
Після лекції за круглим столом відбулася коротка дискусія між Габріеллою Пустоі та студентами магістратури, під час якої обговорювалися такі питання, як шляхи перетворення недоліків сучасного цифрового технологічного середовища на переваги у спілкуванні батьків, дітей та вчителів, а також представили настільну гру, розроблену дослідницькою групою з Дебрецена, як один з можливих методів навчання.
Сантов Д.
-
Ця стаття також доступна наступними мовами:
- Magyar
- MTA-DE-CSA
- Інститу педагогічних та культурних наук і Докторська школи гуманітарних наук Дебреценського університету
- Габріелла Пустоі
- Дошкільна освіта
- Кафедра педагогіки психології початкової дошкільної освіти та управління закладом освіти
- Початкова освіта
- Співпраця батьків і школи – компонент витривалості
- Управління закладом освіти