Використання індуктивного навчання у вищій освіті: гостьова лекція доцента Будапештського університету технологій та економіки

Минулого тижня Брігітта Сіладі, доцентка факультету природничих наук Будапештського університету технологій та економіки, відвідала кафедру математики та інформатики Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ у рамках програми академічної мобільності «Маковець». На її гостьових лекціях були присутні студенти бакалаврату та магістратури з математики та інформатики, а також студенти спеціальностей “Початкова освіта” та “Дошкільна освіта”.

Основною метою лекції було представлення методу індуктивного навчання, а також розглядалися методи його засвоєння та доведення його ефективності. Під час лекції лекторка пояснила студентам, що найшвидший шлях, такий як просте заучування перед іспитами та тестами, не призводить до довготривалого засвоєння знань. Варто свідомо набувати цих знань за допомогою розподіленої техніки навчання, багаторазово згадуючи інформацію, що сприяє її довготривалому збереженню. Доцентка Брігітта Сіладі продемонструвала студентам результати численних експериментів, які здивували студентів.

Під час лекції в студентів виникло питання, чи можна застосовувати цей метод у будь-якій ситуації? На це запитання лекторка дала наступну відповідь: “Цей метод ефективний, але не в усіх сферах. Наприклад, якщо історик забуде якусь важливу подію, він не почне думати про неї, поки не згадає, а візьме книгу і перегляне її. Тоді як математику варто спочатку поміркувати над розв’язанням задачі, щоб поступово згадати наявні знання”.

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

Щиро дякуємо лектору, доцентці Брігітті Сіладі, за те, що поділилася своїм корисним досвідом з нашими студентами. Ми сподіваємося на подальшу успішну співпрацю.

Кафедра математики та інформатики

    Ця стаття також доступна наступними мовами:

  • Magyar