Густі Ілона Іштванівна

доцент;
доктор філософії з галузі освіта, педагогіка, доцент
Відділення англійської філології

Сфера наукових зацікавлень

методика викладання англійської мови, професійно-методична підготовка вчителів англійської мови, рефлективне навчання англійської мови, читання як рецептивний навичок, дистанційне навчання

Публікації

Публікації Scopus або Web of Science (WoS) за 2018–2023 рр.

  1. Huszti, I., Csatáry, Gy., & Lechner, I. (2022). Distance learning as the new reality in tertiary education: A case study. Advanced Education, 21, 100-120. DOI: 10.20535/2410-8286.261705 БД WoS англійською мовою
  2. Huszti, I., Csernicskó, I., & Bárány, E. (2019). Bilingual education: The best solution for Hungarians in Ukraine? Compare: A Journal of Comparative and International Education. First published online: 25/04/2019. Available at: https://doi.org/10.1080/03057925.2019.1602968 pp. 1002-1009. – БД Scopus  англійською мовою

Публікації за 2018–2023 рр., які включені до переліку фахових наукових видань України:

  1. Huszti, I., Lechner, I., Bárány, E., & Fábián, M. (2022). Quaranteaching at a Transcarpathian higher educational establishment: Student views. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 3, 70-80. http://znp.udpu.edu.ua/article/view/265919 фахове видання англійською мовою
  2. Густі, І., Барань, Є., Лехнер, І., & Фабіян, М. (2022). Особливості викладання мов у період карантину в Закарпатському угорському інституті імені Ференца Ракоці ІІ: Результати анкетного опитування й інтерв’ювання. Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія, 36, 90-102.
  3. Huszti, I. (2022). Aktuális nyelvpedagógiai kérdések Kárpátalján. Acta Academiae Beregsasiensis, Philologica, 1(2), 219-232. https://aab-philologica.kmf.uz.ua/aabp/issue/view/2/3 фахове видання угорською мовою
  4. Лехнер, І.Г., & Густі, І.І. (2022). Рецензія. Zoltán Kövecses: Extended conceptual metaphor theory [Золтан Ковечеш. Розширена теорія концептуальної метафори]. Cambridge: Cambridge University Press, 2020. ISBN 978-1-108-49087-0, DOI: 10.1017/9781108859127, 196р. Наукові Записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Філологія (мовознавство), 34, 154-158. DOI 10.31652/2521-1307-2022-34-1-164
  5. Lechner, I., Huszti, I., Bárány, E., & Fábián, M. (2022). Motivierungsstrategien zum Fremdsprachenlernen im Tertiärbereich während der Pandemie. Inozemni movy, 28(1), 29-34. ISSN 1817-8510 (Print), ISSN 2616-776X (Online). DOI: https://doi.org/10.32589/1817-8510.2022.1.257876 УДК: 81’232:616-036.21(378) фахове видання німецькою мовою
  6. Fábián, M., Huszti, I., Lechner, I., & Bárány, E. (2021). Distance language learning as school learners perceive it. Messenger of Kyiv National Linguistic University. Pedagogy and Psychology Series, 35, 31-42. фахове видання англійською мовою
  7. Orosz, M., Huszti, I., & Hladonik, G. (2021). A case study: Novice English teachers’ problems in Transcarpathia. Inozemni movy, 27(4), 47-57. ISSN 1817-8510 (Print) ISSN 2616-776X (Online) фахове видання англійською мовою
  8. Густі І., Барань Є., Лехнер І., Фабіян М. (2021). Навчання мов у період карантину в Закарпатському угорському інституті ім. Ф. Ракоці ІІ. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія педагогіка та психологія, 34, 83-101. DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.34.2021.236935
  9. Lechner, I., & Huszti, I. (2021). The role of context and relevance in translating European Union texts. Messenger of Kyiv National Linguistic University. Series Philology, 24(1), 83-95. DOI: https://doi.org/10.32589/2311-0821.24%20(1).2021.236087 http://philmessenger.knlu.edu.ua/article/view/236087 ISSN 2415-7333 (Print), ISSN 2311-0821 (Online) фахове видання англійською мовою
  10. Huszti, I., Nagy-Kolozsvári, E., & Lizák, K. (2021). Prospective English language and culture teachers’ professional and methodical training at the bachelor and master levels at a higher education institution in Transcarpathia. Іноземні мови, 27(1), 58-67. http://fl.knlu.edu.ua/issue/view/13982 фахове видання англійською мовою
  11. Bárány, K., & Huszti, I. (2020). Learning foreign languages in Berehove: Language school experience. Messenger of Kyiv National Linguistic University. Pedagogy and Psychology Series, 33, 75-87. Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. Випуск 33. ISSN 2412-9283 фахове видання англійською мовою
  12. Huszti, I. (2020). A comparative analysis of foreign language curricula in the independent ukraine (from 1998 to 2020). Messenger of Kyiv National Linguistic University. Pedagogy and Psychology Series, 32, 30-39. Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. Випуск 32. ISSN 2518-1408. http://visnyk-pedagogy.knlu.edu.ua/article/view/207753/207904 фахове видання англійською мовою

Монографії, книги за 2018–2023 рр.

  1. Huszti, I., Lechner, I., & Fábián, M. (Eds.) (2022). Teaching English reading to young learners: Training manual. Berehove – Uzhhorod: Transcarpathian Hungarian College – “Rik”-U LLC.  UDC: 811.111(477.87), ISBN 978-617-8046-57-6, 128 pages, Ум. друк. арк. / author’s sheet 10,4

Головні публікації за 2018–2023 рр.

  1. Huszti, I., Fábián, M., Lechner, I., & Bárány, E. (2023). Online language teaching in Transcarpathia (2020-2022): Aid for studying the discipline “Methodology of Foreign Language Teaching” for English major BA students. Berehove: Ferenc Rákóczi II Transcarpathian Hungarian College of Higher Education. https://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2023/07/huszti_fabian_lechner_barany_online-english-teaching-in-transcarpathia_final.pdf
  2. Huszti, I., Lechner, I. Bárány, E., & Fábián, M. (2023). Nyelvelsajátítás a digitális munkarendben a felsőoktatásban (Az elmúlt tanév tanulságai). In Á. Albert, J. Bóna, G. D. Borbás, R. Brdar-Szabó, K. Csizér, & Zs. Vladár (Szerk.), Fejezetek az alkalmazott nyelvészet területéről. Budapest: Akadémiai Kiadó. ISBN: 978 963 454 891 1 DOI: 10.1556/9789634549811 https://mersz.hu/bona-fejezetek-az-alkalmazott-nyelveszet-teruleterol//
  3. Huszti, I. (2022). Glossary on language teaching and learning. 2nd ed. Beregszász: GENIUS. Available at: http://genius-ja.uz.ua/images/files/glossary-on-language-teaching-and-learning-2nd-ed-2022-ilona-huszti.pdf
  4. Lechner, I., Huszti, I., Bárány, M., & Fábián, M. (2022). Herausforderungen des Online-Unterrichts für Lehrer und Schüler. In С. М. Іваненко, К. Компе, О. О. Холоденко, О. О. Яременко-Гасюк (Eds.), Матеріали міжнародної науково-практичної онлайн-конференції 02-03 грудня 2022 року „Навчання і викладання уцифровому форматі в контексті наукової доброчесності у багатомовному світі” / Digitales Lernen und Lehren im Kontext der Wissenschaftlichen Redlichkeit in der Mehrsprachigkeit (pp. 88-91). Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова. DOI: https://doi.org/10.31392/NPU-MKfpgoe-2022.20
  1. Lechner, I., Fábián, M., Bárány, E., & Huszti, I. (2022). Távoktatási sajátosságok a felsőoktatásban. In E. K. Nagy, T. Egri & M. J. Gácsi (Eds.), „Értékteremtés – Kihívások a Pedagógiában, Gyógypedagógiában és a Tanárképzésben”. Tanulmánykötet a XIII. Országos Taní-Tani Konferenciáról, 2022. február 4. (pp. 431-440). Miskolc: Miskolci Egyetemi Kiadó. https://tanarkepzo.uni-miskolc.hu/files/19466/Tan%C3%ADtani%202022%20k%C3%B6tet.pdf
  2. Huszti, I., Fábián, M., Lechner, I., Bárány, E., & Kacsur, A. (2021). Language teaching and learning in tertiary education in the time of a pandemic. In D. Shaffer, & J. Kimball (Eds.), Re-envisioning ELT altogether, all together.
    Proceedings of the 28th Korea TESOL International Conference – 2021 (pp. 73-84). Seoul: Korea TESOL.
  3. Huszti, I., Fábián, M., Lechner, I., & Bárány, E. (2021). Assessing Language Learners’ Knowledge and Performance during COVID-19. Central European Journal of Educational Research, 3(2), 38–46. https://doi.org/10.37441/cejer/2021/3/2/9245 Volume title: Foreign Language Teaching and Learning: Changes, Difficulties and New Directions.
  4. Huszti, I., & Nagy-Kolozsvári, E. (2021). A beregszászi főiskola angol szakának története (1996–2020). Közoktatás, 25(1-2), 14-20. http://kmpsz.uz.ua/images/files/kozoktatas/kozoktatas20211.pdf
  5. Huszti, I. (2020). Az ukrajnai idegen nyelvi tanterv. Modern Nyelvoktatás, 26(1-2), 101-121.
  6. Huszti, I. (2019). Observation tasks as used in pre-service English teacher training. Acta Academiae Nyiregyhaziensis, 3, 81-92.