Сфера наукових зацікавлень
методика викладання англійської мови, професійно-методична підготовка вчителів англійської мови, рефлективне навчання англійської мови, читання як рецептивний навичок
Публікації

Публікації в Scopus або Web of Science:

  1. Huszti, I., Csernicskó, I., & Bárány, E. (2019). Bilingual education: the best solution for Hungarians in Ukraine? Compare: A Journal of Comparative and International Education. First published online: 25/04/2019. Available at: https://doi.org/10.1080/03057925.2019.1602968

Основні публікації:

  1. Huszti, I. (2020). A comparative analysis of foreign language curricula in the independent ukraine (from 1998 to 2020). Messenger of Kyiv National Linguistic University. Pedagogy and Psychology Series, 32, 30-39. Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. Випуск 32. ISSN 2518-1408 https://visnyk-pedagogy.knlu.edu.ua/article/view/207753/207904
  2. Huszti, I. (2020). Az ukrajnai idegen nyelvi tanterv. Modern Nyelvoktatás, 26(1-2), 101-121.
  3. Huszti, I. (2019). Observation tasks as used in pre-service English teacher training. Acta Academiae Nyiregyhaziensis, 3, 81-92.
  4. Huszti, I. (2017). The language proficiency of English teachers in Transcarpathian Hungarian schools. In M. P. Fabiyan / М.П. Фабіян (Ed.), Сучасні дослідження з іноземної філології. Збірник наукових праць. Випуск 15, сс. 289-296. Ужгород: «Аутдор-Шарк».

Huszti, I. (2016). Взаємозвязки між читанням вголос та розумінням прочитаного тексту [Relationships between reading aloud and reading comprehension]. In: В.І. Смоланка, В.І. Андрейко, В.М. Бондаренко, І.І. Вовканич, О.М. Дюгованець, О.Ю. Качмар, І.Я. Тодоров, & І.І. Черленяк (Eds.), Актуальні проблеми міжнародних відносин та міжнародного бізнесу: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (27 жовтня 2016 року, м. Ужгород) (pp. 145-148). Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла». (184с.) ISBN 978-617-7333-26-4