НАКАЗ про вдосконалення системи дистанційного навчання у Закарпатському угорському інституті ім. Ференца Ракоці ІІ

Карантинний період затягується, і ми продовжуватимемо працювати у дистанційній формі, а в майбутньому нам потрібно буде продемонструвати свою викладацьку діяльність, а отже, і навчальний процес. У зв’язку з цим ми повинні використовувати онлайн-платформи, на яких можна відстежувати нашу діяльність та діяльність наших студентів та оцінювати їхню ефективність. Ми вважаємо, що Google Classroom – це один з найкращих способів зробити це. Оскільки більшість наших студентів використовують смартфони, тому вони мають обліковий запис Gmail і можуть автоматично використовувати систему. Система також підходить для завантаження навчального матеріалу, перевірки та планування, запису завдань. Звіти кафедр показують, що використовуються й інші платформи, таким чином

НАКАЗУЮ:

  1. Зробіть доступ до Google Classroom, щоб і надалі стежити за навчальним процесом. Якщо ваші колеги хочуть працювати з іншими онлайн-платформами, то оберіть такі програми, які можна відслідковувати (як подано у додатку).
  2. Якщо предмет вимагає використання інших онлайн-платформ, то вони можуть бути об’єднані.
  3. У письмовому звіті кафедр, у п’ятницю 27 березня, кожна кафедра повинна відзвітуватися про те, які онлайн-платформи використовуються у групах та як це буде відстежуватися у майбутньому.
  4. Ті, хто не мають ноутбука, можуть використовувати ноутбуки з кафедри вдома під час карантину. Кафедра повинна скласти список про графік використання ноутбуків.
  5. . Відповідальність за виконання наказу покласти на проректора з науково-педагогічної

та виховної роботи ЗУІ.

 

В.о. ректора, президент ЗУІ
Орос І. 

Виконавець: Вайнраух Е. Й.

Додаток

У зв’язку з використанням Google Classroom до вашої уваги методичні рекомендації Полої Ференца, директора Інформатичного центру Тиводора Пушкаша:

Останніми днями було створено багато навчальних відеороликів про заняття Google. Один з найкращих угорських мов – це, мабуть, наступна серія:

  1. Використання Google Classroom – Частина 1 – Створення аудиторії (березень 2020 р.)
    https://www.youtube.com/watch?v=9nXRViljMzY
  2. Використання Google Classroom – Частина 2 – Завдання (письмове подання) (березень 2020 р.)
    https://www.youtube.com/watch?v=K3UMMmftfmk
  3. Використання Google Classroom – Частина 3 – Тестові завдання (березень 2020 р.)
    https://www.youtube.com/watch?v=-7hoDCjQahE
  4. Використання Google Classroom – Частина 4 – Виникаючі проблеми, Використання менших елементів
    https://www.youtube.com/watch?v=8g6019fiTx0

Наступне відео було зроблено для студентів:

Використання Google Classroom – для студентів
https://www.youtube.com/watch?v=AwekqS1bn2

 

Як зробити навчальне відео та поділитися ним із учнями: 

На жаль, для цього потрібно трохи більше навичок та часу, ніж у класі Google.

Найпростіше робити відео зі свого мобільного телефону, але оскільки ми часто хочемо під час презентації показувати навчальні матеріали та інші комп’ютерні програми, це не найкраще рішення.

Як показано на зображенні, що додається (студенти бачать і лектора, і екран комп’ютера лектора), ми можемо використовувати OBS Studio для створення навчального відео.

Встановіть OBS Studio на відносно сучасний ноутбук або комп’ютер: https://obsproject.com/hu (ваш ноутбук має камеру та мікрофон; комп’ютеру потрібна мікрофон та веб-камера).

Після встановлення виберіть майстра автоматичної конфігурації

Оптимізуйте для запису

Роздільної здатності за замовчуванням достатньо для 1280×720 (навіть меншої, якщо ви можете вибрати її на цьому пристрої)

FPS 30

Коли програма запуститься:

Внизу у ресурсах додайте (натиснувши +) інструмент відеореєстратора – це камера завдяки якій нас будуть бачити студенти. Себе ми бачимо в прямокутнику, який зменшився в розмірі і перемістився в нижній правій частині (див. додане зображення).

Клацніть ще раз, щоб додати зображення дисплея – це відповідає за включення зображення вашого комп’ютера у відео. Ми запускаємо презентацію чи будь-яку іншу програму.

Використовуйте стрілки вгору та вниз поруч із +, щоб зробити відео першим у списку.

У нижньому правому куті натисніть кнопку запуску запису та зробіть кілька хвилин пробного відео. Покладіть OBS на завантаження панелі завдань, наприклад, презентація. Зупиніть запис і перегляньте відео, знайдене в папці Відео у вашій бібліотеці.

Якщо нам пощастило побачити себе на екрані під час презентації, клацніть правою кнопкою миші на проекторі вікон (Джерело) у розділі Ресурси на панелі інструментів відеореєстратора. Ми отримуємо невелике вікно із зображення камери, яке розміщуємо в правому нижньому куті екрана.

Ви можете завантажувати своє відео в обліковий запис Gmail як непублічне відео на вашому власному каналі Youtube, тому студенти зможуть переглядати його лише за посиланням, яке ви їм надішлете. Ви можете опублікувати посилання в аудиторії Google.

Англійське пояснення, як користуватися програмою:
https://www.youtube.com/watch?v=_LWwqbHU8L0

Ми можемо використовувати ту саму програму для створення прямої трансляції. Більш детальніше відео про це можна знайти тут:
https://www.youtube.com/watch?v=UjqHDfsHiL4