Képzési program

Képzési ág, szak (Képzési program) megnevezése Képzési szint Rendelkezik-e akkreditációval (meddig) Megszerezhető képesítés
Középfokú oktatás. Természettudományok BA/BSc Tervezett akkreditáció: 2025/2026 tanév Integrált természettudomány tantárgyak (fizika, kémia, biológia) alapszakos tanára, szakiskolai oktató a természettudományok területén
Normatív képzési idő (év): 4 A nemzeti képesítési keretrendszer megfelelő szintje: 6
Kreditszám: 240 Az Európai Felsőoktatási Térség megfelelő szintje: 6
Betölthető munkakörök:

2320/25157 Középiskolai tanár
2359.2/24275 Tanórán kívüli és iskolán kívüli nevelői munka szervezője
3211 Laboráns (biológiai kutatóintézetben)
3111 Laboráns (kémiai és fizikai kutatóintézetben)
3340 Laboráns (oktatási intézményben)
3340/20308/87 Kollégiumi nevelő

Továbbtanulási lehetőségek:

Továbbtanulási lehetőség a felsőoktatás második (magiszteri) szintjének programja szerint.
További képesítések megszerzése posztgraduális képzések keretében.

Képzési programok:
Tantervek:
Recenziók:

Itt adhatja meg észrevételeit és javaslatait az oktatási programokkal kapcsolatban.

Megjegyzését a webhely rendszergazdája általi felülvizsgálata után 3 (három) munkanapon belül közzétesszük. Megértésüket köszönjük!

Megjegyzések és javaslatok az oktatási programhoz (1):

  • Молнар-Бабіля Джосія

    Felsőoktatási intézmény vagy kutatóintézet - Мукачівський державний університет, доцент
    2024.12.04.

    Серед фахівців спостерігається дефіцит з технічних напрямків, саме тому, у відповідь на виклики часу, такий тип освіти виходить на перший план. Виходячи з Концепцію Нової Української Школи (НУШ), де одними із основних компетентностей школярів є: вміння логічно і математично мислити, наукове розуміння природи і сучасних технологій, впевнене користування інформаційно-комунікаційними технологіями, обізнаність і самовираження у сфері культури,
    пропонуємо розширити ОК ОПП 014 Середя освіта(Природничі науки), а саме зробити їх більше STEAM- орієнтованими, яким притаманне вдале поєднання креативності та технічних знань.
    Сучасний освітній процес є таким який визнає та реагує на різноманітні потреб всіх тих, хто навчається, припускає активну участь в процесі отримання знань, в культурному і суспільному житті, вимагає змін і модифікацій змісту, підходів, структури і стратегії освіти з урахуванням потреб усіх дітей, керуючись переконаністю, що системи загальної освіти зобов’язані навчати усіх дітей, тому пропонуємо розширити ОК, які стосуються адаптації освітнього процесу до умов реалізації інклюзивної освіти.
    Виключити із структури ОП підрозділи «Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти» та «Вимоги до структури силабусів освітніх компонентів» з огляду на те, що ця інформація та вимоги представлені у Концепції забезпечення якості освіти Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ, що оприлюднена на сайті ЗУІ.


Az e-mail címe nem lesz publikus az oldalon.

*

*

*

*

*

*


Hozzászólások