Publikációk

Monográfiák:

Бергхауер-Олас Е. Л. Кінетичний шкільний малюнок та приховані суспільні зв’язки. Метод та можливості використання. Монографія. II. RF KMF – „RIK-U” Kft. Берегово-Ужгород. 2022. 308 рр.

Módszertani kiadványok:

Berghauer-Olasz E.: Методичні вказівки з дисципліни Явища ментальної гігієни в ЗМІ та суспільному житті. Рекомендовано до друку Вченою радою Закарпатського угорського інституту ім. Ф.Ракоці ІІ (протокол №  від   2021р.). Берегово, 2021. 50 p.

Berghauer – Olasz E. (Бергхауер – Олас Е. Л.: Методичні вказівки з дисципліни. Психологія (загальна). Рекомендовано до друку Вченою радою Закарпатського угорського інституту ім. Ф.Ракоці ІІ (протокол №  від   2021р.). Берегово, 2021. 64 p

Berghauer – Olasz E. (Бергхауер – Олас Е. Л.: Методичні вказівки з дисципліни. Вікова та педагогічна психологія / Módszertani segédanyag. Fejlődéslélektan és pedagógiai pszichológia tantárgyból. Рекомендовано до друку Вченою радою Закарпатського угорського інституту ім. Ф.Ракоці ІІ (протокол № 8 від 03.12.2020 р.) p. 78

Berghauer – Olasz E. (Бергхауер – Олас Е. Л.: Можливості сумісного застосування аналізу малюнків та соціометрії в педагогічній практиці. Методичні вказівки з дисципліни. Основи психодіагностики та психокорекції / Rajzvizsgálat és szociometria együttes alkalmazási lehetőségei a pedagógiai gyakorlatban. Módszertani segédanyag. A pszichodiagnosztika és pszichokorrekció alapjai tantárgyból. Рекомендовано до друку Вченою радою Закарпатського угорського інституту ім. Ф.Ракоці ІІ (протокол № 8 від 03.12.2020 р.). p 99

Berghauer-Olasz Emőke: Rajzvizsgálat és szociometria együttes alkalmazási lehetőségei a pedagógiai gyakorlatban. / Можливості комбінованого застосування аналізу малюнку та соціометрії в педагогічній практиці. /Oktatási segédanyag. Az Óbudai Egyetem komplex intézményi fejlesztései a felsőfokú oktatás minőségének és hozzáférhetőségének együttes javítása érdekében című projekt keretében. Óbudai Egyetem-II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola. EFOP-3.4.3-16-2016-00023.

Berghauer-Olasz Emőke: A közösség szerepe a lelki egészség megőrzésében./ Роль спільноти у підтримці психічного здоров’я. /(32 oldal terjedelemben). Az Óbudai Egyetem komplex intézményi fejlesztései a felsőfokú oktatás minőségének és hozzáférhetőségének együttes javítása érdekében című projekt keretében. Oktatási segédanyag. Óbudai Egyetem-II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola. EFOP-3.4.3-16-2016-00023.

 

Cikkek:

Kövi Z, Wongpakaran T, Wongpakaran N, Kuntawong P, Berghauer-Olasz E., Mirnics Zs Relationships between personality traits and the inner strengths. Psychiatria Danubina, 2022; Vol. 33, Suppl. 4 (part II), 844-849 pp. (Scopus)

Досвід проведення занять в рамках групи підтримки психічного здоров’я реалізованого на базі закладів вищої освіти. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». 2022. 42-51 рр.

Багатоаспектна соціометрія Миреі. Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права. 2022/1. 48-55 рр.

Кінетичний малюнок школи як метод психічного здоров’я, який підтримує розвиток громади. Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права. 2022/3. 83-90 pp.

Доцільність заснування гуртка з охорони психічного здоров’я на базі вищих навчальних закладів та тїх можливості. Проблеми сучасної психології. Науковий журнал. Запорізькій національний університет. Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Інститут підготовки кадрів Державної служби зайнатості України. № 4 (23) 2021. 7-14 pp.

Berghauer-Olasz Emőke: A kinetikus iskolarajz mint közösségek rejtett kapcsolatainak  feltáró módszere. «Можливості досліджння соціальних зв’язків методом кінетичного шкільного малюнку». //(Eds: Berghauer-Olasz Emőke, Gávriljuk Ilona, Hutterer Éva, Pallay Katalin): A köz-és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. század Kelet-Közép Európában az oktatási reformok tükrében. 2019. Tanulmánykötet. 31-41. pp. УДК 061.3 (477.87), ISBN 978-617-7692-33-0

Berghauer-Olasz Emőke: A közösség szerepe a lelki egészség megőrzésében. A Mentál Fészek főiskolai mentálhigiénés támogató csoport. Роль спільноти у підтримці психічного здоров’я. Група підтримки психічної гігієни інституту „Mentál Fészek”. Szakdolgozat. Károli Gáspár Református Egyetem. Pszichológiai Intézet. Mentálhigiénés Szakirányú Továbbképzési Szak, Budapest, 2018.

Бергхауер-Олас Е. Л. Приховані соціальні зв’язки учнів початкових класів. ДИПЛОМНА РОБОТА. ОКР «Магістр». МУКАЧІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ. Кафедра психології. 2017.

Berghauer-Olasz, E. (Бергхауер-Олас Е. Л.) (2016): Інноваційний метод аналізу соціальних зв’язків – Кінетичний малюнок школи. In: «Роль і місце психології та педагогіки у формуванні сучасної особистості.» Зб. матер. Міжнародної науково-методичної конференції, м. Харків, 15-16. 01.2016. 82-86. pp.

Berghauer-Olasz, E. (Бергхауер-Олас Е. Л.) (2016): Історія розвитку проективного рисункового тесту. In: «Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук. » Зб. матер. Міжнародної науково-методичної конференції, м. Київ, 05-06. 02.2016. 125-130.pp.

Berghauer-Olasz Emőke: Társas kapcsolatok vizsgálati lehetőségei kinetikus iskolarajzzal. / Можливості дослідження соціальних зв’язків за допомогою методу кінетичного шкільного малюнку./ In: Innovatív módszerek a pedagógiai-pszichológiai gyakorlatban Ukrajna európai integrációjának tükrében. (Eds: Berghauer-Olasz, E. – Greba, I. – Hutterer, É. – Pallay, K.). Tanulmánykötet, Beregszász. 80-89.pp.

Berghauer-Olasz Emőke: A kinetikus iskolarajz mint közösségek feltáró módszere. /Кінетичний малюнок школи, як можливий метод аналізу спільноти./ Дисертація/Doktori értekezés. Pécsi Tudományegyetem. Pszichológia Doktori Iskola. Pécs, 2016.

Berghauer-Olasz Emőke: Egyensúly keresése két „világ” között kapcsolatigény jelenlétével (esettanulmány). /Пошук ріноваги між двома „світами” з потребою підтримання стосунків (кейс стаді)/ In: Acta Academiae Beregsasiensis., II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola. ISSN 2310-1954 , Beregszász, 2015.

Бергхауер-Олас Е. Л. Кінетичний малюнок школи як можливий метод аналізу соціальних зв’язків. In: «Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання». Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Кіровоград, 29-30 2015