Kóré Dóra

adjunktus;
доктор філософії згалузі знань освіта, педагогіка
Pedagógia, Pszichológia, Tanító, Óvodapedagógia, Oktatás- és Intézményvezetés Tanszék

Publikációk

WOS

Atroshchenko T. O., Ivanova V. V., Popovych O. M., Bobyrieva O. S., Kovrei D. Y. The Impact of Reflection on the Professional Development of Future Preschool Teachers. Apuntes Universitarios. 2022. Vol. 12(2). P. 76–96. URL: https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000784951500005

Kryshtanovych M., Kotyk T., Tiurina T., Kovrei D., Dzhanda H. Pedagogical and Psychological Aspects of the Implementation of Model of the Value Attitude to Health. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. 2020. Vol. 11(2Sup1). P. 127–138. URL: https://www.webofscience.com/wos/woscc/full record/WOS:000652190600011.

Zdanevych L. V., Kharkivska A. A., Popovych O. M., Bobyrieva O. S., Kovrei D. Y. Reflection of the personality-oriented approach by the subjects of its implementation in eastern europe. Revista Tempos e Espacos Educacao. 2020. Vol. 13, No. 32. e-14967. URL: https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000600804900001.

 

Tudományos folyóiratokban megjelent publikációk :

Коврей Д. Й. Принципи та підходи формування міжкультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти під час навчання в коледжах: методичні та практичні аспекти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: збірник наук. праць. Запоріжжя: КПУ, 2021. Вип. 78. С. 45–49. https://doi.org/10.32840/1992-5786.2021.78.7

Коврей Д. Й. Обґрунтування педагогічних умов формування міжкультурної компетентності майбутніх вихователів у процесі навчання в коледжах. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич: ВД «Гальветика», 2021. Вип. 43, Том 2. С. 180–184. https://doi.org/10.24919/2308-4863/43-2-29

Коврей Д., Бобирєва О. Фахова компетентність майбутніх вихователів: теоретичні підходи до її формування на засадах компетентнісного підходу. Social Work and Education. Vol. 8, No. 4. Ternopil-Aberdeen, 2021. С. 505–514. https://doi.org/10.25128/2520-6230.21.4.7