Берегівський дошкільний підрозділ Гімназії ім. Каталін П. Франгепан відтепер застосуватиме у своїй виховній роботі програму «Цифрові інтелектуальні ігри для дітей дошкільного віку»

Берегівський дошкільний підрозділ Гімназії ім. Каталін П. Франгепан став першим на Закарпатті, яка застосовуватиме програму «Цифрові інтелектуальні ігри для дітей дошкільного віку» (ЦІІДДВ), що користується великим попитом в Угорщині. Церемонія передачі програми відбулася у Закарпатському угорському інституті ім. Ференца Ракоці ІІ 13 жовтня.

Присутніх привітала в.о. директора гімназії ім. Каталін П. Франгепан Андреа Якоб. Після вітального слова керівниці навчального закладу старша група Берегівського базового дитячого садочка під керівництвом викладачки народних ігор Дитячої школи мистецтв та творчості угорського народу «Туліпан Танода» Габріелли Сіладіней Товт наочно продемонструвала гостям цікаві та захоплюючі народні дитячі ігри.

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

«Сьогодні представляємо вашій увазі програму, якою зацікавилася гімназія ім. Каталін П. Франгепан, яка є структурним підрозділом інституту та складається з дитячого садочка та гімназії. Йдеться про програму, що допоможе запровадити інновації в нашому закладі та сприятиме нашій роботі. Якщо мова йде про інновації, всі думають про нові технології, але я вважаю, що все, що стосується дітей – котрі є надзвичайно різними – і є інновацією»,

– звернула увагу президент Закарпатського угорського інститу ім. Ф. Ракоці ІІ Ільдіко Орос.

Після цього розробник програми ЦІІДДВ Шандор Конколі розповів про принцип роботи цього інструменту. Програма містить завдання, розроблені відповідно до вікових особливостей та інтересів дітей та спрямовані на розвиток навичок. ЦІІДДВ розвиває та вимірює навички у 16 сферах за допомогою 16 ігор, якій містять 2234 завдань різного рівня складності. Кольори казкового світу зачаровують дітей, завдяки яким яким малеча розвиває свою увагу. Рекомендований час щоденного використання програми становить 15 хвилин. Ігри розвивають зацікавленість дитини та шляхом мотивації до успіху заохочують їх до вирішення проблемних ситуацій.

«При розробці нашої програми ми поставили собі за мету створити продукт, який розвиватиме нас самих. Весь світ займається виробництвом обладнання, але серед них немає жодної системи, яка розвивала б нас самих. Тож хотіли запропонувати рішення для цієї ситуації»,

– зазначив Шандор Конколі, додаючи, що основна мета створення інтелектуальної гри – забезпечити простоту використання, полегшити виховну роботу в дитсадках та зменшити навантаження на вихователів.

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

«Цифрові інтелектуальні ігри для дітей дошкільного віку» (ЦІІДДВ) – програма, для запуску та управління якою не потрібно ані клавіатури, ані комп’ютерної мишки, управління здійснюється за допомогою пристрою з сенсорним екраном, а завдання діти отримують у вигляді голосових підказок. Інтелектуальна гра допомогає визначити рівень підготовленості дошкільнят до подальшого навчання у школі та розвиває необхідні навички.

Наостанок слово  взяв консул Угорщини у Берегові Міклош Юстін, який побажав вихователям продуктивної роботи, а дітям – гарного дозвілля.

Аніта Курмай

    Ця стаття також доступна наступними мовами:

  • Magyar