На кафедрі біології та хімії відбувся День профорієнтації

В учнів, особливо середніх класів, виникає низка питань, які формують їхній вибір майбутньої професії: Куди мені вступати після закінчення школи? Які спеціальності мене цікавлять? Чи є обраний мною фах конкурентоспроможним на ринку праці? Як вчинити, якщо мене не зарахують? Відповіді на ці одвічні та аналогічні питання школярі могли отримати 19 травня на Дні профорієнтації, що відбувся в Закарпатському угорському інституті ім. Ференца Ракоці ІІ в рамкках Днів відкритих дверей.

Мета Днів відкритих дверей – проінформувати молодь про можливості та переваги різних професій, допомогти зрозуміти, який з них найкраще відповідатиме індивідуальним інтересам абітурієнта, зорієнтуватися у виборі професії. Для випускників, які готуються до вступу, важливо прийняти правильне рішення та отримати реалістичну картину можливостей, які пропонуються ВНЗ.

Учні, їхні батьки та вчителі, які супроводжували своїх вихованців, мали змогу познайомитися з життям навчального закладу, а також відвідати кафедри, оглянути колекції та лабораторії інституту.

Учасники заходу дізналися більше про можливості та навчальні програми, які пропонуються на кожному факультеті, а також могли поспілкуватися з завідувачами та викладачами окремих факультетів.

Кожна кафедра підготувала тематичну програму, орієнтовану на певну цільову авдиторію.

Викладачі та студенти кафедри біології та хімії спробували зацікавити відвідувачів інтерактивними заняттями з ботаніки та зоології, а також запропонували їм взяти участь у захопливих хімічних експериментах.

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

Серед різноманітної та розважальної програми кожен міг знайти найбільш захопливе заняття для себе: хтось вивчав рослини під мікроскопом (волоски рослин), хтось виконував вправи на співставлення та розпізнавання органів рослин, допоки інші грали в онлайн-гру «Танок бджіл», випробовував свої сили в інтерактивних іграх, під час яких використовували пташине пір’я та розпізнавали звуки тварин, поглиблювали свої знання про примарові комахи та отримували корисні поради щодо облаштування акваріумів.

Учасники з роззявленими ротами, а то й з вигуками споглядали хімічні експерименти, серед яких найбільшу цікавість у дітей викликали експерименти з вулканом, гліцериновою димовою шашкою, чарівними окулярами, зубною пастою зі слонової кості. Крім того, допитливі школярі мали змогу зімітувати полярне сяйво та змайструвати найпростішу лавову лампу з підручних матеріалів.

Ми намагалися показати експерименти, які не завжди проводяться на шкільних уроках хімії. Адже наочність – це одна з найцікавіших складових хімії: яскрава, гучна, іноді пахуча… У пам’яті учнів старших класів закарбовується не лише видовище, а й розуміння того, які хімічні процеси відбуваються під час експерименту. Сподіваємося, що захопливі лабораторні експерименти допоможуть все більшій кількості школярів пізнати світ цієї зовсім молодої науки.

Маємо надію, що близько 100 учнів 4-11 класів, які відвідали нашу кафедру, повернулися додому з корисними знаннями та незабутніми враженнями.

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

Габріелла Такач

    Ця стаття також доступна наступними мовами:

  • Magyar