Практика з точки зору студента

З подвір’я Закарпатського Угорського Інституту ім. Ференца Ракоці ІІ. ми вирушили на двох автобусах із 22 моїми однокурсниками на практику, яке відбулося 29-го червня. Нашими супроводжуючими викладачами були проф. д-р Маріанна Лерінц, д-р Каталін Фодор, д-р Каталін Гнатик, д-р Тoмаш Врабель і Френк Ґрабанскі. Нашим пунктом призначення був Ужгородський замок, потім Ужгородський скансен, Ужгородський греко-католицький собор і Ужгородська філармонія. Під час нашої подорожі ми проїжджали повз чудового Мункачівського замку, де ми могли помилуватися його красотою. Як тільки ми в’їхали в місто, нас зустрів величезний трафік, багато машин, але це нормально, адже Ужгород – серце Закарпаття.

Першим нашим пунктом призначення був Ужгородський замок. Вікторія Тобіаш (студентка 3 курсу спеціальностей «Англійська мова і література» та «Туризм») і Богларка Герив (студентка 1 курсу спеціальності «Англійська мова і література» та 2 курсу спеціальності «Туризм») познайомили нас із замком, і детально розповіли на англійській мові про важливість регіону та Ужгорода, як туристичний центр, і як адміністративний центр Закарпаття.

Другим нашим туристичним напрямком був Закарпатський музей народної архітектури та мистецтва, Вікторія Тобіаш детально розповіла про визначні пам’ятки. Ми змогли побачити, в яких умовах жили родини гуцулів. У простих людей будинок не був обнесений парканом, а от у більш заможних сімей був. Ми дізналися про чудову та точну роботу, яку вони виконували в минулому, оскільки тут знаходиться одна з дерев’яних церков, побудованих без цвяхів, яка й донині збереглася.

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

Третім нашим туристичним об’єктом був Ужгородський Греко-католицький собор, ми дізналися, що він був збудований у стилі необароко. У радянські часи будівлю передали Російській православній церкві, а Греко-католицькій церкві її повернули лише у 1991 році.

Четвертим нашим туристичним напрямком була Ужгородська філармонія, яка є важливою та яскравою пам’яткою міста, розташованою поруч із пішохідним мостом. Після відвідування туристичних місць ми відправилися до автобусів, а потім поїхали додому. Це був чудовий досвід для мене та моїх однокурсників, оскільки ми могли слухати історії про туристичні дестинації англійською мовою, і почути їхні історії. Дякуємо інституту за змістовну навчальну поїздку!

Мілан Рац,
студент І курсу спеціальності

    Ця стаття також доступна наступними мовами:

  • Magyar