Відбувся дводенний практичний тренінг-семінар «Консультування мікро-та малого бізнесу»

Здобувачі І курсу  освітньої програми «Міжнародний облік і оподаткування» другого (магістерського) рівня вищої освіти та викладачі кафедри обліку і аудиту ЗУІ прийняли участь у дводенній програмі (25.11.2022 і 02.12.2022) фахового тренінг-семінару «Консультування мікро-та малого бізнесу».

Ключова практична цінність участі у бізнес-семінарі для майбутніх фахівців полягала в інтерактиві з власниками бізнесів, фізичними особами-підприємцями, керівниками компаній, загалом представниками суб’єктів господарювання різних видів діяльності. Протягом програми тренінгу розглядались наступні питання: як цифровізація впливає не лише на репутацію, але й на комерційний успіх підприємств? Які критерії успішного бізнесу існують сьогодні, та чому сталість — головний з них? Як правильно застрахувати своє майно та компанію? Як оптимізувати податкове навантаження суб’єктів господарювання?

Викладачі кафедри теж виступили у ролі запрошених спікерів з такими доповідями:

  1. д.е.н., проф. Бачо Р. Й. «Особливості системи страхування в Україні».
  2. Потокі Г. Ф. «Цифровізація в аграрному секторі економіки».
  3. Лоскоріх Г. Л. «Особливості оподаткування в Україні: новації-2022».
  4. Шебештень Е. Г. «Створення та оподаткування фермерських господарств».

Фідбеки від здобувачів освіти

Петричко Ярослав : «Радий, що мав нагоду бути присутнім на бізнес-семінарі. Дізнався багато актуальної інформації, познайомився з місцевими підприємцями та занотував деякі ідеї на майбутнє. Також сподобалися виступи, де зачіпалися як практичні так і теоретичні питання, зокрема питання регламентації на законодавчому рівні діяльності мікро- та малих підприємств. Тренінг допоміг краще зрозуміти теперішній стан бізнесу та нові перспективні напрямки його розвитку в нашому регіоні».

Маркуш Ноемі: «Бізнес-консультація відбулася протягом двох днів 25 листопада 2022 р. і 02 грудня 2022 р. в селі Яноші Берегівського району. Під час тренінгу для фізичних осіб-підприємців, мікро- та малого бізнесу можна було почути багато цікавих доповідей, зокрема в аграрній сфері. Нам вдалося дізнатися нову інформацію про дрони, які можна використовувати у згаданій сфері, та про можливості страхування та форми оподаткування для суб’єктів господарювання. Загалом було цікаво почути про властивості, юридичні аспекти та переваги дронів, які використовуються в сільському господарстві, порівняно з іншою технікою».

Талпа Ерік: «Захід, який був проведений для підвищення рівня обізнаності представників бізнесу, в основному містив консультативний характер для підприємств різних сфер господарювання малого та середнього сектору, зокрема низка питань стосувалась процесу цифровізації аграріїв. На мою думку це дуже важливий тренінг, так як багато підприємців не знають про всі актуальні нововведення  та практичні нюанси у період воєнного стану. Було проговорено багато важливих та цікавих питань, це все доповнювала хороша організація, а також приємна та тепла атмосфера спілкування. Спікерам задавали багато питань, на які вони охоче відповідали. Сподіваюсь такі заходи будуть проходити частіше. Залишились тільки приємні враження.»

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

Здобувачі та викладачі кафедри обліку і аудиту ЗУІ висловлюють щиру подяку  організаторам та учасникам програми фахового семінару за можливість долучитися до сучасного бізнес-контенту, високий рівень організації заходу та зацікавленість у спілкуванні зі студентською аудиторією.

Кафедра обліку і аудиту

    Ця стаття також доступна наступними мовами:

  • MagyarMagyar
  • EnglishEnglish