Сфера наукових зацікавлень
методика викладання англійської мови, методика викладання англійської мови у початкових класах , двомовність
Публікації

Публікації Scopus або Web of Science (WoS) за 2018–2023 рр.

 

Публікації за 2018–2023 рр., які включені до переліку фахових наукових видань України:

  1. Huszti, I., Lechner, I., Bárány, E., & Fábián, M. (2022). Quaranteaching at a Transcarpathian higher educational establishment: Student views. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 3, 70-80. http://znp.udpu.edu.ua/article/view/265919 фахове видання англійською мовою
  2.  Lechner, I., Huszti, I., Bárány, E. Fábián, M. (2022). Motivierungsstrategien zum Fremdsprachenlernen im Tertiärbereich während der Pandemie. Іноземні мови, 28 (1), 29-34. ISSN 1817-8510 (Print), ISSN 2616-776X (Online). DOI: https://doi.org/10.32589/1817-8510.2022.1.257876
  3. Густі І., Барань Є., Лехнер І., Фабіян М. Особливості викладання мов у період карантину в Закарпатському угорському інституті імені Ференца Ракоці ІІ (результати анкетного опитування й інтерв’ювання). // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія Педагогіка та психологія. Випуск 36. 2022. 90–102. https://doi.org/10.32589/2412-9283.36.2022.262052
  4. Huszti Ilona, Fábián Márta, Lechner Ilona, Bárány Erzsébet Assessing Language Learners’ knowledge and performance during Covid-19. In: Central European Journal of Educational Recearch. Vol 3 (2) 2021. 38–46. https://doi.org/10.37441/cejer/2021/3/2/9245
  5. Фабіян М., Густі І., Барань Є., Лехнер І. Distance language learning as school learners perceive it. // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія «Педагогіка та психологія». Випуск 35 (2021). 31–42. https://doi.org/10.32589/2412-9283.35.2021.251174
  6. Густі І., Барань Є., Лехнер І., Фабіян М. Навчання мов у період карантину в Закарпатському угорському інституті ім. Ф. Ракоці ІІ. In: Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія педагогіка та психологія. Том 34. Київ, 2021. 83–101. DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.34.2021.236935

Монографії, книги за 2018–2023 рр.

 

Головні публікації за 2018–2023 рр.

  1. Huszti, I., Fábián, M., Lechner, I., & Bárány, E. (2023). Online language teaching in Transcarpathia (2020-2022): Aid for studying the discipline “Methodology of Foreign Language Teaching” for English major BA students. Berehove: Ferenc Rákóczi II Transcarpathian Hungarian College of Higher Education. https://kmf.uz.ua/wp-content/uploads/2023/07/huszti_fabian_lechner_barany_online-english-teaching-in-transcarpathia_final.pdf
  2. Huszti, I., Fábián, M., & Hladonik, G. (2021). Óvodai angolnyelvoktatás-módszertan: Módszertani segédlet óvodapedagógia szakos hallgatók és gyakorló óvodapedagógusok számára. Beregszász: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola. Letölthető: http://okt.kmf.uz.ua/atc/oktat-atc/Methods_Guides/vodai_angolnyelvoktat%c3%a1s.pdf
  3. Fábián, M., Huszti, I., & Lechner, I. (2020). Методичні вказівки з навчальної дисципліни «Практична граматика англійської мови. Морфологія.» щодо практичних робіт з англійської мови для студентів II курсу денної та заочної форм навчання. Beregszász: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola. http://okt.kmf.uz.ua/atc/oktat-atc/Methods_Guides/English_morphology_Year_2_Method_Guide.pdf
  4. Lechner, I., Huszti, I., & Fábián, M. (2020). Módszertani útmutató a “Második idegen nyelv. Német nyelv” tárgyhoz BA szinten angol nyelv és irodalom szakos hallgatók számára I. (Gyakorlati foglalkozások). Beregszász: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola. http://okt.kmf.uz.ua/atc/oktat-atc/Method_Guides/N%c3%a9met_M%c3%b3dszertani_%c3%batmutat%c3%b3_gyakorlati_munka.pdf
  5. Huszti, I., Fábián, M., & Nagy-Kolozsvári, E. (2020). Lectures in modern methods of teaching English language and literature for MA students majoring in 035 Philology (English language and literature). Berehove: Ferenc Rákóczi II Transcarpathian Hungarian College of Higher Education. http://okt.kmf.uz.ua/atc/oktat-atc/Method_Guides/Lectures_in_modern_methods.pdf