Сфера наукових зацікавлень

Викладання іноземних мов, білінгвізм, запозичення

Публікації

Публікації Scopus або Web of Science (WoS) за 2018–2023 рр.

 

Публікації за 2018–2023 рр., які включені до переліку фахових наукових видань України

  1. Krisztián Váradi, Gergely Hladonik (2023). The use of mobile phones in teaching English as a foreign language. Сучасні дослідження з іноземної філології 24(2), с. 270–282. DOI: https://doi.org/10.32782/2617-3921.2023.24.270-282 (фаховий журнал, категорія «Б»)
  2. Váradi Krisztián (2023). Az interkulturalitás szerepe a nyelvtanításban. Acta Academiae Beregsasiensis, Philologica 2(2), pp. 231–237. DOI: https://doi.org/10.58423/2786-6726/2023-2-231-237 (фаховий журнал, категорія «Б»)
  3. Gergely Hladonik, Krisztián Váradi (2023). Video Games – A New Source of Language Acquisition. Актуальні питання гуманітарних наук 67(1), с. 207–212. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863/67-1-28 (фаховий журнал, категорія «Б»)

Монографії, книги за 2018–2023 рр

 

Головні публікації за 2018–2023 рр.

  1. Váradi Krisztián (2023). A kárpátaljai magyar kisebbség elmúlt száz éve. Anyanyelv-pedagógia 16(3), pp. 134–137. DOI: https://doi.org/10.21030/anyp.2023.3.9
  2. Váradi Krisztián (2023). Kétnyelvűséghez fűződő attitűdök vizsgálata többnyelvű környezetben élő főiskolai filológus hallgatók körében. Argumentum 19, pp. 88–123. DOI: https://doi.org/10.34103/ARGUMENTUM/2023/6
  3. Váradi Krisztián (2022). Kontaktushatások vizsgálata a kárpátaljai diákok nyelvhasználatában. Anyanyelv-pedagógia 15(4), pp. 38–61. DOI: https://doi.org/10.21030/anyp.2022.4.3
  4. Váradi Krisztián (2022). Tankönyvkutatás és tankönyvfordítás kétnyelvű környezetben. Anyanyelv-pedagógia 15(3), pp. 96–101. DOI: https://doi.org/10.21030/anyp.2022.3.9
  5. Крістіян Вараді (2022). A Brief Summary of Bilingual Language Use in Transcarpathia. In: Коцур В. П. (гол. ред.), Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» (31 серпня 2022 року). Вип. 85. Переяслав, с. 102–105.
  6. Крістіян Вараді (2022). The use of Web 2.0 tools in teaching English as a foreign language. In: Коцур В. П. (гол. ред.), Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (16 лютого 2022 року). Вип. 77. Переяслав, с. 122–125.
  7. Váradi Krisztián (2021). A távoktatással kapcsolatos attitűdök vizsgálata angol nyelvtanárok körében Kárpátalján. In: Turányi Tatjána (Főszerk.), Scientia Denique 10(1), pp. 108–126. Ungvár: Kárpátaljai Magyar Diákok és Fiatal Kutatók Szövetsége.
  8. Krisztián Váradi (2021). A study of technology-enhanced language teaching based on the perceptions of prospective English teachers. Alkalmazott Nyelvtudomány 21(1), pp. 57–76. DOI: http://dx.doi.org/10.18460/ANY.2021.1.004
  9. Krisztián Váradi (2020). Possible Ways of Integrating Digital Technologies and the Internet into EFL Instruction. In: Orosz Ildikó (Főszerk.), Limes – A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve 7(2), pp. 209–224. Beregszász–Ungvár: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola.