Освітня програма

Назва освітньої програми Ступінь вищої освіти Термін дії сертифікату про акредитацію Кваліфікація
01 Освіта/Педагогіка 014 Середня освіта (Українська мова і література) BA/BSc 2029.07.01 бакалавр середньої освіти (Українська мова і література). Вчитель української мови і літератури
Нормативний термін навчання: 4 Національна рамкова кваліфікація України: 6
К-сть ЄCTS: 240 FQ-EHEA: 6
Придатність до працевлаштування:

Вчитель української мови і літератури та зарубіжної літератури у закладах загальної середньої освіти; вихователь позашкільних навчальних закладів; працівник у ЗВО 1−2 рівнів акредитації; в освітній, науковій, літературно-видавничій та інших галузях згідно з чинною редакцією Національного класифікатора України ( Класифікатор професій (ДК 003:2010)):
232 Викладач середніх навчальних закладів
2320 Викладач середніх навчальних закладів
2320 Викладач професійно-технічного навчального закладу
2320 Викладач професійного навчально-виховного закладу
2320 Учитель середнього навчально-виховного закладу
2320 Методист заочних шкіл і відділень
235 Інші професіонали в галузі навчання
2351 Професіонали в галузі методів навчання
2351.2 Інші професіонали в галузі методів навчання
2352 Інспектори навчальних закладів
2359 Інші професіонали в галузі навчання
2359.2 Методист позашкільного закладу
2359.2 Педагог-організатор
1229.4 Завідувач позашкільного закладу"

Подальше навчання:

Можливість навчання за програмою другого (магістерського) рівня вищої освіти. Набуття додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти.

Освітня програма:
Навчальні плани:
Рецензії:

2020: Рецензія 1, Рецензія 2, Рецензія 3

2022: Рецензія 1, Рецензія 2, Рецензія 3

Тут Ви зможете ввести свої зауваження та пропозиції щодо освітніх програм.

Ваш коментар буде оприлюднено після його перегляду адміністратором сайту протягом 3 (трьох) робочих днів. Дякуємо за розуміння!

2 коментарі

  • Кордош Ізабелла (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    Освітня програма «Середня освіта (Українська мова і література) для першого (бакалаврського) рівня враховує потреби та тенденції в сучасній освіті, спрямована на підготовку якісних фахівців-педагогів. Я цілком задоволена ставленням викладачів групи забезпечення освітньої програми до студентів, рівнем їхньої професійності тощо. Освітня програма якісна, але у мене є побажання збільшити, при можливості, кількість аудиторних годин на лекційні і практичні заняття з української та зарубіжної літератур. Адже лекції цікаві та корисні з точки зору покращення знань, умінь і компетенцій студентів, але, на мою думку, їх, зважаючи на обсяг матеріалу, замало. Завдяки більшій кількості семінарських/практичних занять ми могли б покращити навики аналізу літературних творів, методики їх викладання тощо, а це є важливим для філологів. Дякую за можливість висловити власну думку.

  • Нодь Юлія (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    Освітня програма «Середня освіта (Українська мова та література)» є важливим і ґрунтовно розробленим документом, який ставить перед собою мету підготувати висококваліфікованих фахівців – вчителів-філологів. Ця програма включає в себе широке коло дисциплін, спрямованих на вивчення української мови, літератури, методики їх викладання, історії та культури, що дозволяє студентам глибше розуміти та оцінювати рідний мовно-літературний контекст. Програма сприяє розвитку мовних та літературних навичок, виховує любов до української мови та літератури, забезпечує студентам необхідні знання для подальшого професійного зростання як філолога-педагога та сприяє розвитку креативності, аналітичного мислення та літературної критики. Головна мета полягає в тому, щоб випускники, були освіченими та культурно насиченими особистостями, які здатні ефективно вирішувати складні завдання у сфері освіти, зокрема в закладах середньої освіти з навчанням мовами нацменшин.
    Я задоволена тим, як організована освітня програма та якісною роботою викладачів українського відділення кафедри філології. Однак, я вважаю що доцільно було б збільшити кількість аудиторних годин з української та зарубіжної літератури (як лекційних, так і семінарських занять). Лекції є важливими та корисними для глибшого освоєння та розуміння матеріалу, але їх кількість недостатня. Збільшення ж семінарських годин допоможе студентам краще опанувати навички аналізу художніх творів та розуміння особливостей літературного процесу.
    Щиро дякую навчальному закладу за можливість висловити свої думки щодо програми, і я сподіваюсь на її подальше удосконалення.


Ваша адреса електронної пошти не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені.

*

*

*

*

*

*


Заповнивши та надіславши даний відгук я даю згоду Закарпатському угорському інституту імені Ф. Ракоці ІІ на обробку своїх персональних даних у відповідності до вимог Закону України "Про захист персональних даних".

Натиснувши на кнопку "Опублікувати коментар" Ви погоджуєтеся на обробку своїх персональних даних ЗУІ.