Гра як метод креативного навчання: студенти-обліковці успішно взяли участь у міжнародній бізнес-симуляції

У рамках курсу «Міжнародні стандарти обліку і аудиту», вивчаючи міжнародні стандарти фінансової звітності, студенти 4 курсу спеціальності «Облік і оподаткування» мали можливість пройти навчання з використанням бізнес-симулятора The Fresh Connection, розробленого нідерландською компанією Inchainge. Студенти були поділені на 3 команди, кожна з яких складалася з 4 учасників.  Команди отримали в управління велику компанію, яка при стартових умовах гри знаходилася в кризовому стані. У кожній команді студенти розподілили між собою ролі керівників структурних підрозділів компанії, а саме:

  • Supply Chain Director (Директор з логістики).
  • Purchasing Director (Директор по закупкам).
  • Sales Director (Директор з продажу).
  • Operations Director (Директор з виробництва).

Команди учасників  бізнес-гри змагалися між собою за кращі показники прибутковості за допомогою стратегічних і тактичних рішень. Навчання відбувалося протягом лютого – квітня 2021 року. У результаті здобула перемогу команда 3, учасниками якої були Віктор Рошинець (Supply Chain), Ганна Ілошвай (Purchasing), Андріяна Ганусин (Operations) і Ярослав Петричко (Sales).

Позитивними сторонами участі у бізнес-грі студенти відмітили: можливість приймати рішення у вільний час, посилення комунікаційних навичок, розвиток мислення та розширення світогляду.

Кафедра обліку і аудиту

    Ця стаття також доступна наступними мовами

  • Magyar