Освітня програма

Назва освітньої програми Науковий ступінь Термін дії сертифікату про акредитацію Кваліфікація
Нормативний термін навчання: 2 Національна рамкова кваліфікація України: 7
К-сть ЄCTS: 120 FQ-EHEA: 7
Придатність до працевлаштування:

Професіонали в галузі філології, лінгвістики та перекладів; викладач вищого навчального закладу; літературознавці; письменники, редактори; працівник науково-дослідного центру; референт прес-служби державних і дипломатичних установ;
2444 Професіонал в галузі філології, лінгвістики та перекладів:
2444.1 Науковий співробітник (філологія, лінгвістика, переклади);
2444.2 Філолог, лінгвіст, перекладач та усний перекладач.
231 Викладач вищого навчального закладу;
2451 Професіонал в галузі літератури
2451.1 Літературознавець
2451.2 Письменник, редактор
24559 Редактор-перекладач. Філолог.

Подальше навчання:

Можливість навчання на наступному, третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти, PhD рівні (доктор філософії) у споріднених галузях наукових знань.
Набуття сучасних кваліфікацій у системі післядипломної освіти.

Освітньо-професійної програми:

2019, 2020

Навчальні плани:

2019, 2020, 2020 (перехресний вступ)

Рецензії:

2019: Рецензія 1, Рецензія 2, Рецензія 3, Рецензія 4

2020: Рецензія 1, Рецензія 2Рецензія 3, Рецензія 4

2020 (перехресний вступ): Рецензія 1, Рецензія 2

Тут Ви зможете ввести свої зауваження та пропозиції щодо освітніх програм.

Ваш коментар буде оприлюднено після його перегляду адміністратором сайту протягом 3 (трьох) робочих днів. Дякуємо за розуміння!

9 коментарів

  • Ердивш Евеліна (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    Практичний курс англійської мови – is a subject which we studied during the bachelor’s course, so now we need something more complex, e.g. Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) for several semesters or even more should be obligatory.
    With a specialization in philology, it would be good if we could study philological research methodology in a larger number of lectures. e.g. Організація та методологія філологічних наукових досліджень.

  • Мотринець Евеліна (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    It’s unfortunate that we’ve never had a (translation or any other kind of) practice in a country where English is the native language. Even a few weeks in an English speaking environment would be beneficial as it would give the students a lot of first-hand experience.

  • Качур Аннамаріа (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    The Інформаційні освітні технології у навчанні іноземної мови subject is very useful, but we already know so much about technology. In my opinion, it should be an optional subject. Like this, those who want to further develop their knowledge regarding this topic could have the opportunity to do so. Other students could take a subject that suits their own interests.

  • Мотринець Евеліна (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    Acquiring a second foreign language (apart from English) is of great importance. Therefore including more German lessons in the curriculum would be helpful.

  • Вараді Крістіян (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    In my opinion, academic disciplines like Educational Management (Менеджмент освіти) should not be included in the curriculum of an English philologist. The content of this discipline could be covered by other subjects, such as Pedagogy of Higher Education (Педагогіка вищої освіти).

  • Вараді Крістіян (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    As we are studying English language and literature at a Master of Arts level, some subjects should be compulsory in order to be able to acquire more professional knowledge in our specific field of study. For example, the discipline of Interpretation of Literary Texts (Інтерпретація художнього тексту) must be taught as a compulsory subject, not as an optional one.

  • Ковач Габор (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    In my opinion, Educational Management (Менеджмент освіти) and Informational Technologies (Інформаційні освітні технології у навчанні іноземної мови) should not be compulsory subjects, their place should be taken by subjects that are directly connected to the English language and literature.

  • Машталер Бріґітта (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    На мою думку для успішнішого засвоєння навчального матеріалу окрім практики в Україні,студентам було б корисно пройти ідентичну практику за кордоном .

  • Ковач Габор (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    Subjects Педагогіка вищої школи and Психологія вищої школи would be more effective if they were tought as one subject, since they are unquestionably close to each other in their contents.


Ваша адреса електронної пошти не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені.

*

*

*

*

*

*


Заповнивши та надіславши даний відгук я даю згоду Закарпатському угорському інституту імені Ф. Ракоці ІІ на обробку своїх персональних даних у відповідності до вимог Закону України "Про захист персональних даних".

Натиснувши на кнопку "Опублікувати коментар" Ви погоджуєтеся на обробку своїх персональних даних ЗУІ.