Придатність до працевлаштування:
Професіонали в галузі філології, лінгвістики та перекладів; літературознавці; письменники, редактори; працівник науково-дослідного центру; референт прес-служби державних і дипломатичних установ;
2444 Професіонал в галузі філології, лінгвістики та перекладів:
2444.1 Науковий співробітник (філологія, лінгвістика, переклади);
2444.2 Філолог, лінгвіст, перекладач та усний перекладач.
2451 Професіонал в галузі літератури
2451.1 Літературознавець
2451.2 Письменник, редактор
24559 Редактор-перекладач. Філолог.
|
Подальше навчання:
Можливість навчання на наступному, третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти, PhD рівні (доктор філософії) у споріднених галузях наукових знань.
Набуття сучасних кваліфікацій у системі післядипломної освіти.
|
Тут Ви зможете ввести свої зауваження та пропозиції щодо освітніх програм.
Ваш коментар буде оприлюднено після його перегляду адміністратором сайту протягом 3 (трьох) робочих днів. Дякуємо за розуміння!
7 коментарів
Поллогі Маріанна (Роботодавець, “Про Культура Субкарпатіка”, директор)
ОНП «Українська мова та література» добре продумана та структурована, спрямована на підготовку фахівців, які в сучасному глобалізованому та поліетнічному світі, володіючи широкими знаннями у сфері філології, зможуть забезпечувати міжкультурну та масову комунікацію як в усній, так і в письмовій сфері, творити тексти різних видів, здійснювати переклад. Особливо актуальною, на мою думку, є ця програма для Закарпаття, де проживають представники різних національностей і яке межує з чотирма країнами Євросоюзу.
Газдаг Вільмош Вільмошович, доктор філософії з галузі мовознавства, доцент (Роботодавець, «Acta Academiae Beregsasiensis, Philologica» наукового журнала кафедри філології, Відповідальний секретар редколегії)
Дана освітня програма враховує специфіку Закарпатського регіону і забезпечує можливість для здобувачів оволодівати знаннями трьома мовами – українською, угорською та англійською.
Соціологічні опитування у нашому краї підтверджують зацікавленість роботодавців у грамотних спеціалістах-філологах, зокрема й редакторах, які володіють сучасними інформаційними технологіями у процесі редагування.
Чимало випускників кафедри філології залишаються працювати в інституті, виконуючи функцію діловодів, лаборантів і навіть викладачів, обслуговуючи різні відділи закладу. Цей аспект теж враховано під час вибору як обов’язкових компонентів, так і дисциплін вільного вибору студентів.
Молнар Єва (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)
Особливістю нашого регіону є мультикультурне середовище. Маючи базовий диплом з англійської філології та володіючи угорською на високому рівні, вважаю, що отримання знань з українського мовознавства, літературознавства та редагування суттєво підвищують можливості працевлаштування випускників. Програма спрямована на оволодіння поглибленими теоретичними знаннями та практичними уміннями і навичками, що передбачає інтелектуальний та творчий розвиток, вдосконалення критичного мислення у здобувачів вищої освіти. Я обрала цю освітню програму саме з цих міркувань.
Супруненко Софія (Випускник ЗУІ)
Надзвичайно задоволена вибором дисциплін у рамках цієї програми. Вони охоплюють усі важливі аспекти мовознавства та літературознавства і дають глибокі знання, необхідні для професійної діяльності. Програма збалансована, особисто для себе вважаю корисними дисципліни, пов’язані з редагуванням та аналізом тексту, хоча для здобувачів освіти, що обирають інші напрямки діяльності, також корисними є предмети, пов’язані з науковими дослідженнями, або ті, що акцентують увагу на міжмовних зв’язках. Загалом програма забезпечує всебічну підготовку, що сприяє розвитку як теоретичних, так і практичних навичок для фахівців у галузі філології.
Попович Наталія (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)
Добрий день!
Хочу поділитися своїм досвідом участі у програмі мобільності «Маковец», який став для мене унікальною можливістю для професійного й особистісного розвитку.
Я взяла участь у програмі мобільності «Маковец» в Науковому університеті ім. Лоранда Етвеша (Будапешт). Це був важливий досвід, адже навчання у провідному європейському університеті дало змогу поринути в мультикультурне середовище, удосконалити знання угорської мови, а також розширити мій академічний світогляд. Вивчення філологічних дисциплін у межах програми допомогло мені глибше зрозуміти міжкультурні комунікації та особливості порівняльного літературознавства.
Участь у цій програмі дозволила мені не лише набути нових професійних компетентностей а й отримати цінний досвід роботи в міжнародному середовищі. Це чудова можливість для студентів, які прагнуть розвитку та розширення своїх горизонтів.
З повагою – Попович Наталія Василівна.
Нодь Юлія (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)
Вітаю! Я випускниця освітньої програми 014 «Середня освіта (Українська мова і література)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, високо ціную можливості, які відкриває магістерська програма «Філологія (Українська мова і література)».
Моя мета – стати фахівцем, здатним до постійного саморозвитку, творчого пошуку та ефективного використання інноваційних методів навчання. Саме тому я зацікавлена в цій програмі, адже вона сприяє підготовці професійно мобільних фахівців, які можуть відповідати викликам сучасності.
На мою думку, програма буде більш ефективною, якщо збільшити кількість практичних занять і впровадити ситуаційні завдання, які допоможуть студентам застосовувати знання у реальних професійних умовах.
З повагою – Юлія Нодь
Шилкіна Гелена (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)
На кафедрі діє аматорський театральний гурток, який започаткувала Чонка Тетяна Степанівна, викладачка кафедри, мій куратор. Завдяки цьому гуртку багато здобувачів почало цікавитись українською літературою, адже гурток ставить вистави на основі творів українських письменників. Театральний гурток дає можливість здобувачам, які беруть у ньому участь, розвивати свої комунікативні та ораторські навички, а також навички роботи в групі, організаторські здібності. Завдяки гуртку, як в учасників, так і в глядачів розширюється кругозір, посилюється любов до українського та прекрасного.
Прохання – збільшити перелік вибіркових компонентів ОНП.
З повагою, Гелена Шилкіна