Betölthető munkakörök:
Általános iskolai és középiskolai ukrán nyelv és irodalom, világirodalom tanár; nevelési-oktatási intézmény nevelője/oktatója; technikum és a szakképző iskola oktatója; oktatási, tudományos, irodalmi- és kiadói és egyéb területeken munkatárs. A végzett hallgató az alábbi állások betöltésére jogosult a Szakképesítések Ukrajnai Klasszifikátora hatályos változata alapján:
232 Középiskolai tanár
2320 Középiskolai tanár
2320 Szakközépiskolai, szakiskolai tanár
2320 Szakgimnáziumi tanár
2320 Középoktatási-nevelői intézmény tanára
2320 Levelező tagozatú oktatási intézmény módszerésze
235 Egyéb oktatásügyi szakember
2351 Oktatás módszertanának szakembere
2351.2 Oktatás módszertanának szakembere
2352 Oktatási intézmény ellenőre
2359 Egyéb oktatásügyi szakember
2359.2 Iskolán kívüli nevelői intézmény módszerésze
2359.2 Tanórán kívüli és iskolám kívüli nevelői munka szervezője
2359.2 Szervező tanár
1229.4 Iskolán kívüli nevelői intézmény vezetője
|
Továbbtanulási lehetőségek:
Továbbtanulási lehetőség a felsőoktatás második (magiszteri) szintjének programja szerint.
További képesítések megszerzése posztgraduális képzések keretében.
|
Itt adhatja meg észrevételeit és javaslatait az oktatási programokkal kapcsolatban.
Megjegyzését a webhely rendszergazdája általi felülvizsgálata után 3 (három) munkanapon belül közzétesszük. Megértésüket köszönjük!
Megjegyzések és javaslatok az oktatási programhoz (7):
Кордош Ізабелла
Hallgató (II. RF KMF)
2024.02.23.
Освітня програма «Середня освіта (Українська мова і література) для першого (бакалаврського) рівня враховує потреби та тенденції в сучасній освіті, спрямована на підготовку якісних фахівців-педагогів. Я цілком задоволена ставленням викладачів групи забезпечення освітньої програми до студентів, рівнем їхньої професійності тощо. Освітня програма якісна, але у мене є побажання збільшити, при можливості, кількість аудиторних годин на лекційні і практичні заняття з української та зарубіжної літератур. Адже лекції цікаві та корисні з точки зору покращення знань, умінь і компетенцій студентів, але, на мою думку, їх, зважаючи на обсяг матеріалу, замало. Завдяки більшій кількості семінарських/практичних занять ми могли б покращити навики аналізу літературних творів, методики їх викладання тощо, а це є важливим для філологів. Дякую за можливість висловити власну думку.
Попович Наталія
Végzős (II. RF KMF)
2024.02.28.
Освітня програма «Середня освіта (Українська мова і література)» є якісним документом, спрямованим на підготовку висококваліфікованих фахівців-філологів. У ній враховано сучасні потреби ринку праці, мультикультурні аспекти нашого регіону, а передбачені результати навчання мають на меті сформувати освічену та духовно багату особистість, професіонала, який здатний вирішувати складні фахові завдання в галузі освіти, зокрема в закладах загальної середньої освіти з навчанням мовами меншин.
Я задоволена переліком освітніх компонентів, які входять до освітньої програми, та якісною роботою викладачів українського відділення кафедри філології. Однак, на мою думку, доцільно було збільшити кількість аудиторних годин (як лекційних, так і семінарських) з української та зарубіжної літератур. Адже лекції є дуже корисними для поглиблення знань студентів, розставлення необхідних аспектів, проте їх кількість недостатня. А збільшення кількості семінарських занять дозволить краще опанувати вміння і компетенції аналізу художніх творів, розуміння особливостей літературного процесу. Дякую закладу за можливість висловити свою думку та сподіваюся на подальше вдосконалення освітньої програми.
Кордош Ізабелла
Hallgató (II. RF KMF)
2024.03.21.
Освітня програма «Середня освіта (Українська мова і література) для першого (бакалаврського) рівня враховує потреби та тенденції в сучасній освіті, спрямована на підготовку якісних фахівців-педагогів. Я цілком задоволена ставленням викладачів групи забезпечення освітньої програми до студентів, рівнем їхньої професійності тощо. Освітня програма якісна, але у мене є побажання збільшити, при можливості, кількість аудиторних годин на лекційні і практичні заняття з української та зарубіжної літератур. Адже лекції цікаві та корисні з точки зору покращення знань, умінь і компетенцій студентів, але, на мою думку, їх, зважаючи на обсяг матеріалу, замало. Завдяки більшій кількості семінарських/практичних занять ми могли б покращити навики аналізу літературних творів, методики їх викладання тощо, а це є важливим для філологів. Дякую за можливість висловити власну думку.
Нодь Юлія
Hallgató (II. RF KMF)
2024.05.29.
Освітня програма «Середня освіта (Українська мова та література)» є важливим і ґрунтовно розробленим документом, який ставить перед собою мету підготувати висококваліфікованих фахівців – вчителів-філологів. Ця програма включає в себе широке коло дисциплін, спрямованих на вивчення української мови, літератури, методики їх викладання, історії та культури, що дозволяє студентам глибше розуміти та оцінювати рідний мовно-літературний контекст. Програма сприяє розвитку мовних та літературних навичок, виховує любов до української мови та літератури, забезпечує студентам необхідні знання для подальшого професійного зростання як філолога-педагога та сприяє розвитку креативності, аналітичного мислення та літературної критики. Головна мета полягає в тому, щоб випускники, були освіченими та культурно насиченими особистостями, які здатні ефективно вирішувати складні завдання у сфері освіти, зокрема в закладах середньої освіти з навчанням мовами нацменшин.
Я задоволена тим, як організована освітня програма та якісною роботою викладачів українського відділення кафедри філології. Однак, я вважаю що доцільно було б збільшити кількість аудиторних годин з української та зарубіжної літератури (як лекційних, так і семінарських занять). Лекції є важливими та корисними для глибшого освоєння та розуміння матеріалу, але їх кількість недостатня. Збільшення ж семінарських годин допоможе студентам краще опанувати навички аналізу художніх творів та розуміння особливостей літературного процесу.
Щиро дякую навчальному закладу за можливість висловити свої думки щодо програми, і я сподіваюсь на її подальше удосконалення.
Олаг (Якоб) Наталія
Végzős (II. RF KMF)
2024.11.20.
Освітня програма «Середня освіта (Українська мова та література) першого (бакалаврського) рівня освіти відповідає вимогам професії педагога в сучасному суспільстві. Програма логічно структурована, зрозуміла, освітні компоненти добре доповнюють одне одного. Освітня програма сприяє формуванню у випускників соціально-активних та професійних особистостей, які необхідні для кваліфікованого вчителя. З власного досвіду можу сказати, що під час навчання на кафедрі філології (українського відділення) в мене сформувались необхідні вміння та навички, які я використовую під час роботи та в громадській діяльності.
Ковач Ніколетта Іванівна
Hallgató (II. RF KMF)
2025.01.20.
Освітня програма «Середня освіта (Українська мова та література)» є важливим документом, що має на меті підготовку висококваліфікованих вчителів-філологів. Програма охоплює широкий спектр дисциплін, які сприяють глибшому розумінню української мови та літератури, а також методики їх викладання. Це дозволяє студентам не лише оволодіти мовними навичками, але й виховати любов до рідної літератури та культури.
Я задоволена організацією освітньої програми та професійною діяльністю викладачів кафедри філології. Однак вважаю, що доцільно збільшити кількість аудиторних годин з української та зарубіжної літератури. Лекції є важливими для глибшого освоєння матеріалу, але їх недостатньо. Збільшення семінарських занять дозволить студентам краще розвинути навички аналізу художніх творів і зрозуміти особливості літературного процесу.
Дякую навчальному закладу за можливість висловити свої думки щодо програми. Сподіваюся на її подальше удосконалення для забезпечення ще більшої якості освіти.
Ковач Ніколетта Іванівна
Hallgató (II. RF KMF)
2025.01.20.
Освітня програма «Середня освіта (Українська мова та література)» відіграє ключову роль у формуванні професійної компетентності майбутніх вчителів-філологів. Її структура спрямована на глибоке вивчення української мови, літератури та методики викладання. Особлива увага приділяється розвитку педагогічних навичок, здатності аналізувати мовні явища та художні твори. Програма надає студентам необхідні знання для викладання української мови та літератури на високому рівні. Різноманітні дисципліни забезпечують не лише засвоєння теоретичних знань, але й формування практичних умінь. Важливу роль у цьому процесі відіграють викладачі кафедри філології, які створюють сприятливе навчальне середовище. Однак для підвищення якості програми варто врахувати декілька аспектів. По-перше, доцільно збільшити кількість аудиторних годин з української та зарубіжної літератури. Більше лекцій дозволить студентам глибше зануритися у матеріал, а розширення семінарських занять сприятиме розвитку аналітичних навичок. По-друге, варто впровадити більше практичних занять, зокрема тренінгів з аналізу художніх текстів. Висловлюємо вдячність навчальному закладу за постійне вдосконалення освітніх стандартів.