Освітня програма

Назва освітньої програми Ступінь вищої освіти Термін дії сертифікату про акредитацію Кваліфікація
013 Початкова освіта MA/MSc 2021.05.26 Магістр з початкової освіти, вчитель початкової освіти
Нормативний термін навчання: 2 Національна рамкова кваліфікація України: 7
К-сть ЄCTS: 120 FQ-EHEA: 7
Придатність до працевлаштування:

233 ‒ Вчитель початкової школи та працівник дошкільних закладів
2331 ‒ Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти
2310.2 ‒ Асистент, викладач закладу вищої освіти
2351.2 ‒ Викладач (методи навчання)
2351.1 ‒ Молодший науковий співробітник (методи навчання), Науковий співробітник-консультант (методи навчання)
2352 ‒ Інспектор шкіл, інспектор-методист
2352.2 ‒ Вихователь-методист
2359.1 ‒ Науковий співробітник (в інших галузях навчання)
1229.1 ‒ Завідувач відділу (у складі управління освітою)
1229.4 ‒ Завідувач лабораторії (освіта)
1229.4 ‒ Завідувач практики (виробничої, навчальної); керівник виробничої практики
1483 ‒ Менеджер (управитель) в освіті та соціальній сфері

Подальше навчання:

Можливість навчання на наступному, третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти, PhD рівні (доктор філософії) у споріднених галузях наукових знань.
Набуття сучасних кваліфікацій у системі післядипломної освіти.

Освітня програма:

2020 (І курс), 2020 (ІІ курс)

2021 (І курс), 2021 (ІІ курс)

2022

Навчальні плани:

2020: І курс, І курс (перехресний вступ), ІІ курс, ІІ курс (перехресний вступ);

2021: I курс, I курс (перехресний вступ), ІI курс, II курс (перехресний вступ)

2022

Рецензії:

2020: І курс, ІІ курс

2021: Рецензія 1, Рецензія 2, Рецензія 3

2022: Рецензія 1, Рецензія 2, Рецензія 3

Тут Ви зможете ввести свої зауваження та пропозиції щодо освітніх програм.

Ваш коментар буде оприлюднено після його перегляду адміністратором сайту протягом 3 (трьох) робочих днів. Дякуємо за розуміння!

15 коментарів

  • Гал Н.А. (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    Пропонуємо з наступного року в ОП “Початкова освіта” включити у навчання дисциплину “Професійна англійська мова”.

  • Михайлович Кристина (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    На мою думку, дисциплини «Професійна англійська мова» та «Математичні методи у педагогічних і психологічних дослідженнях» не найважливіші в підготовці магістрів. Пропоную збільшити кількість годин з «Технології навчання освітньоі галузі Соціальна і здоровязбережувальна освіта» та «Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі», оскільки ці дисципліни дають кращу професійну підготовку.

  • Молнар Ніколетта (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    На мою думку, вибіркова дисципліна Новітні технології викладання рідної мови у початковій школі, дуже корисно. Часто працюємо в малих групах, виконуємо багато проєктів. Практичні завдання допомагають нам підготуватися до майбутньої педагогічної діяльності. Можливо, було б доцільним, якщо б ця дисциплина стала обов’язковою.

  • Викрикач Христина (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    Мій вибір зупинився на цьому інституті абсолютно випадково. Коли я ознайомилась із інформацією на сайті, зрозуміла що є можливість поступити на бюджет, можливість поїхати на обмін закордон, зрозуміла, що це саме те, що шукаю. Викладачі – професіонали своєї справи, котрі мають доцента, а деякі кандидата наук, і це не може не радувати, так як розумію, що мене будуть навчати досвідченні спеціалісти своєї справи. Також гуртожиток в декількох хвилинах, це також великий плюс.
    Неодмінно раджу інститут і безмежно рада, що я ношу звання студентки саме цього вищого навчального закладу.

  • Митро Лівія Етелка Стефанівна (Випускник ЗУІ)

    Я рада, що акредитація пройшла успішно і я отримала диплом магістра. Давно існує потреба у вищому навчальному закладі, де можна навчатися і на угорській мові. Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ готує висококваліфікованих спеціалістів-педагогів для шкіл з угорською мовою навчання. Із власного досвіду можу зазначити, що велика увага приділяється підготовці майбутніх педагогів. Під час навчання я ознайомилася з різними видами проектної роботи з учнями, такими як: тренінг, case-study, STEM, кооперативним методом навчання. Особливо корисним для мене став курс: Новітні технології викладання рідної мови у початковій школі.

  • Тор Емеше Степанівна (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    Навчання в магістратурі вважаю відмінним. Знатні викладачі, майстри своєї справи. Особливо подобається практико-орієнтовний підхід до навчання. Окрім педагогічних дисциплін, особливо важливою вважаю спеціалізацію з психології, яка допоможе нам ефективніше працювати з учнями.

  • Вамошій К.Й. (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    Навчальна дисципліна “Нові інформаційні технології навчання та викладання” є дуже корисною та актуальною. Багато цікавого може дізнатися студент про ті інформаційні платформи якими користується щодня, а також чимало нюансів щодо їх використання/ застосування у максимально ефективній формі.

  • Фюзешерій Бернадетт (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    Навчаючись в цьому закладі, я удосконалюю свої професійні знання, які я відразу можу використовувати на практиці, оскільки працюю вчителем початкових класів. Крім цього, є можливість на дослідницьку діяльність, основи якого отримала під час вивчення предмета Методологія і методика педагогічних досліджень.

  • Фролова Крістіна (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    Як практикуючий вчитель початкових класів, можу сказати, що дисципліна “Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі” виявилась дуже актуальною. Адже проектне навчання широко використовується в сучасній початковій школі за концепцією НУШ. Також корисною на сьогоднішній день є дисципліна “Нові інформатичні технології”, завдяки якій ми навчилися працювати дистанційно та засвоїли нові методики викладання.

  • Адам Є. А. (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    Пропонуємо з наступного навчального року заввести дисциплину “Вивчення психологічних розладів”. Це дає студентам велику допомогу у практиці. майбутньому

  • Неймет Ілдіко (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    Як практикуючий вчитель початкових класів на мою думку навчальна дисципліна “Вивчення псохологічних розладів” було б дуже корисно в шкільній роботі.

  • Вамошій К. (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    Загалом освітній процес мене задовільняє, але хотілося б внести дисципліну Технології навчання освітньої галузі Соціальна і здоров’язбережувальна освіта» до переліку обов’язкових та збільшити кількість годин.

  • Болдіжар Р. (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    Вважаю доречним перенести ці дисципліни до переліку обов’язкових «Інклюзивна освіта», тому що вони є важливим аспектом для подальшої роботі з дітьми.

  • Тор Е. (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    На сьогодні дисципліна «Новітні технології викладання мовно-літературної галузі в початковій школі» є невідємною частиною роботи вчителя початкових класів, через це я вважаю, що потрібно збільшити кількість годин для кращого вивчення матеріалу.

  • Дулов Василь Васильович (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    Пропоную на ОПП “УЗО” розділити освітний компонент “менеджмент освіти” що має вісім кредитів, на два освітні компоненти “управління закладом освіти”, та “менеджмент освіти” – по чотири кредити.


Ваша адреса електронної пошти не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені.

*

*

*

*

*

*


Заповнивши та надіславши даний відгук я даю згоду Закарпатському угорському інституту імені Ф. Ракоці ІІ на обробку своїх персональних даних у відповідності до вимог Закону України "Про захист персональних даних".

Натиснувши на кнопку "Опублікувати коментар" Ви погоджуєтеся на обробку своїх персональних даних ЗУІ.