Освітня програма

Назва освітньої програми Науковий ступінь Термін дії сертифікату про акредитацію Кваліфікація
Нормативний термін навчання: 2 Національна рамкова кваліфікація України: 7
К-сть ЄCTS: 120 FQ-EHEA: 7
Придатність до працевлаштування:

233 ‒ Вчитель початкової школи та працівник дошкільних закладів
2331 ‒ Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти
2310.2 ‒ Асистент, викладач закладу вищої освіти
2351.2 ‒ Викладач (методи навчання)
2351.1 ‒ Молодший науковий співробітник (методи навчання), Науковий співробітник-консультант (методи навчання)
2352 ‒ Інспектор шкіл, інспектор-методист
2352.2 ‒ Вихователь-методист
2359.1 ‒ Науковий співробітник (в інших галузях навчання)
1229.1 ‒ Завідувач відділу (у складі управління освітою)
1229.4 ‒ Завідувач лабораторії (освіта)
1229.4 ‒ Завідувач практики (виробничої, навчальної); керівник виробничої практики
1483 ‒ Менеджер (управитель) в освіті та соціальній сфері

Подальше навчання:

Можливість навчання на наступному, третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти, PhD рівні (доктор філософії) у споріднених галузях наукових знань.
Набуття сучасних кваліфікацій у системі післядипломної освіти.

Освітньо-професійної програми:

2020 (І курс), 2020 (ІІ курс)

Навчальні плани:

2020: І курс, І курс (перехресний вступ), ІІ курс, ІІ курс (перехресний вступ)

Рецензії:

2020 (І курс), 2020 (ІІ курс)

Тут Ви зможете ввести свої зауваження та пропозиції щодо освітніх програм.

Ваш коментар буде оприлюднено після його перегляду адміністратором сайту протягом 3 (трьох) робочих днів. Дякуємо за розуміння!

9 коментарів

  • Гал Н.А. (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    Пропонуємо з наступного року в ОП “Початкова освіта” включити у навчання дисциплину “Професійна англійська мова”.

  • Михайлович Кристина (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    На мою думку, дисциплини «Професійна англійська мова» та «Математичні методи у педагогічних і психологічних дослідженнях» не найважливіші в підготовці магістрів. Пропоную збільшити кількість годин з «Технології навчання освітньоі галузі Соціальна і здоровязбережувальна освіта» та «Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі», оскільки ці дисципліни дають кращу професійну підготовку.

  • Молнар Ніколетта (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    На мою думку, вибіркова дисципліна Новітні технології викладання рідної мови у початковій школі, дуже корисно. Часто працюємо в малих групах, виконуємо багато проєктів. Практичні завдання допомагають нам підготуватися до майбутньої педагогічної діяльності. Можливо, було б доцільним, якщо б ця дисциплина стала обов’язковою.

  • Викрикач Христина (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    Мій вибір зупинився на цьому інституті абсолютно випадково. Коли я ознайомилась із інформацією на сайті, зрозуміла що є можливість поступити на бюджет, можливість поїхати на обмін закордон, зрозуміла, що це саме те, що шукаю. Викладачі – професіонали своєї справи, котрі мають доцента, а деякі кандидата наук, і це не може не радувати, так як розумію, що мене будуть навчати досвідченні спеціалісти своєї справи. Також гуртожиток в декількох хвилинах, це також великий плюс.
    Неодмінно раджу інститут і безмежно рада, що я ношу звання студентки саме цього вищого навчального закладу.

  • Митро Лівія Етелка Стефанівна (Випускник ЗУІ)

    Я рада, що акредитація пройшла успішно і я отримала диплом магістра. Давно існує потреба у вищому навчальному закладі, де можна навчатися і на угорській мові. Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ готує висококваліфікованих спеціалістів-педагогів для шкіл з угорською мовою навчання. Із власного досвіду можу зазначити, що велика увага приділяється підготовці майбутніх педагогів. Під час навчання я ознайомилася з різними видами проектної роботи з учнями, такими як: тренінг, case-study, STEM, кооперативним методом навчання. Особливо корисним для мене став курс: Новітні технології викладання рідної мови у початковій школі.

  • Тор Емеше Степанівна (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    Навчання в магістратурі вважаю відмінним. Знатні викладачі, майстри своєї справи. Особливо подобається практико-орієнтовний підхід до навчання. Окрім педагогічних дисциплін, особливо важливою вважаю спеціалізацію з психології, яка допоможе нам ефективніше працювати з учнями.

  • Вамошій К.Й. (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    Навчальна дисципліна “Нові інформаційні технології навчання та викладання” є дуже корисною та актуальною. Багато цікавого може дізнатися студент про ті інформаційні платформи якими користується щодня, а також чимало нюансів щодо їх використання/ застосування у максимально ефективній формі.

  • Фюзешерій Бернадетт (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    Навчаючись в цьому закладі, я удосконалюю свої професійні знання, які я відразу можу використовувати на практиці, оскільки працюю вчителем початкових класів. Крім цього, є можливість на дослідницьку діяльність, основи якого отримала під час вивчення предмета Методологія і методика педагогічних досліджень.

  • Фролова Крістіна (Здобувач вищої освіти (студент) ЗУІ)

    Як практикуючий вчитель початкових класів, можу сказати, що дисципліна “Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі” виявилась дуже актуальною. Адже проектне навчання широко використовується в сучасній початковій школі за концепцією НУШ. Також корисною на сьогоднішній день є дисципліна “Нові інформатичні технології”, завдяки якій ми навчилися працювати дистанційно та засвоїли нові методики викладання.


Ваша адреса електронної пошти не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені.

*

*

*

*

*

*


Заповнивши та надіславши даний відгук я даю згоду Закарпатському угорському інституту імені Ф. Ракоці ІІ на обробку своїх персональних даних у відповідності до вимог Закону України "Про захист персональних даних".

Натиснувши на кнопку "Опублікувати коментар" Ви погоджуєтеся на обробку своїх персональних даних ЗУІ.