Betölthető munkakörök:
233 ‒ Alsó tagozatos tanító és óvodai nevelő
2331 ‒ Alsó tagozatos tanító
2310.2 ‒ Felsőoktatási intézmény oktatója, tanársegéd
2351.2 ‒ Oktató (oktatásmódszertan)
2351.1 ‒ Tudományos segédmunkatárs (oktatásmódszertan). Tudományos munkatárs-tanácsadó (oktatásmódszertan)
2352 ‒ Tanfelügyelő, tanfelügyelő-módszerés
2352.2 ‒ Nevelő-módszerész
2359.1 ‒ Tudományos munkatárs (egyéb oktatási ágazatok)
1229.1 ‒ Osztályvezető (oktatásügyben)
1229.4 ‒ Laborvezető (oktatás)
1229.4 ‒ Gyakorlatvezető (oktatás)
1483 ‒ Menedzser, igazgató (oktatás és szociális szféra)
|
Továbbtanulási lehetőségek:
Továbbtanulási lehetőség a felsőoktatás harmadik (oktatási-tudományos), PhD (doktori fokozat) szintjének programja szerint, a kapcsolódó tudományos területeken. További képesítések megszerzése posztgraduális képzések keretében.
|
Itt adhatja meg észrevételeit és javaslatait az oktatási programokkal kapcsolatban.
Megjegyzését a webhely rendszergazdája általi felülvizsgálata után 3 (három) munkanapon belül közzétesszük. Megértésüket köszönjük!
Megjegyzések és javaslatok az oktatási programhoz (15):
Гал Н.А.
Hallgató (II. RF KMF)
2020.01.15.
Пропонуємо з наступного року в ОП “Початкова освіта” включити у навчання дисциплину “Професійна англійська мова”.
Михайлович Кристина
Hallgató (II. RF KMF)
2020.05.05.
На мою думку, дисциплини «Професійна англійська мова» та «Математичні методи у педагогічних і психологічних дослідженнях» не найважливіші в підготовці магістрів. Пропоную збільшити кількість годин з «Технології навчання освітньоі галузі Соціальна і здоровязбережувальна освіта» та «Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі», оскільки ці дисципліни дають кращу професійну підготовку.
Молнар Ніколетта
Hallgató (II. RF KMF)
2020.05.21.
На мою думку, вибіркова дисципліна Новітні технології викладання рідної мови у початковій школі, дуже корисно. Часто працюємо в малих групах, виконуємо багато проєктів. Практичні завдання допомагають нам підготуватися до майбутньої педагогічної діяльності. Можливо, було б доцільним, якщо б ця дисциплина стала обов’язковою.
Викрикач Христина
Hallgató (II. RF KMF)
2020.06.12.
Мій вибір зупинився на цьому інституті абсолютно випадково. Коли я ознайомилась із інформацією на сайті, зрозуміла що є можливість поступити на бюджет, можливість поїхати на обмін закордон, зрозуміла, що це саме те, що шукаю. Викладачі – професіонали своєї справи, котрі мають доцента, а деякі кандидата наук, і це не може не радувати, так як розумію, що мене будуть навчати досвідченні спеціалісти своєї справи. Також гуртожиток в декількох хвилинах, це також великий плюс.
Неодмінно раджу інститут і безмежно рада, що я ношу звання студентки саме цього вищого навчального закладу.
Митро Лівія Етелка Стефанівна
Végzős (II. RF KMF)
2020.08.07.
Я рада, що акредитація пройшла успішно і я отримала диплом магістра. Давно існує потреба у вищому навчальному закладі, де можна навчатися і на угорській мові. Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ готує висококваліфікованих спеціалістів-педагогів для шкіл з угорською мовою навчання. Із власного досвіду можу зазначити, що велика увага приділяється підготовці майбутніх педагогів. Під час навчання я ознайомилася з різними видами проектної роботи з учнями, такими як: тренінг, case-study, STEM, кооперативним методом навчання. Особливо корисним для мене став курс: Новітні технології викладання рідної мови у початковій школі.
Тор Емеше Степанівна
Hallgató (II. RF KMF)
2020.09.22.
Навчання в магістратурі вважаю відмінним. Знатні викладачі, майстри своєї справи. Особливо подобається практико-орієнтовний підхід до навчання. Окрім педагогічних дисциплін, особливо важливою вважаю спеціалізацію з психології, яка допоможе нам ефективніше працювати з учнями.
Вамошій К.Й.
Hallgató (II. RF KMF)
2020.09.24.
Навчальна дисципліна “Нові інформаційні технології навчання та викладання” є дуже корисною та актуальною. Багато цікавого може дізнатися студент про ті інформаційні платформи якими користується щодня, а також чимало нюансів щодо їх використання/ застосування у максимально ефективній формі.
Фюзешерій Бернадетт
Hallgató (II. RF KMF)
2020.09.25.
Навчаючись в цьому закладі, я удосконалюю свої професійні знання, які я відразу можу використовувати на практиці, оскільки працюю вчителем початкових класів. Крім цього, є можливість на дослідницьку діяльність, основи якого отримала під час вивчення предмета Методологія і методика педагогічних досліджень.
Фролова Крістіна
Hallgató (II. RF KMF)
2020.09.30.
Як практикуючий вчитель початкових класів, можу сказати, що дисципліна “Інтегроване тематично-проектне навчання в початковій школі” виявилась дуже актуальною. Адже проектне навчання широко використовується в сучасній початковій школі за концепцією НУШ. Також корисною на сьогоднішній день є дисципліна “Нові інформатичні технології”, завдяки якій ми навчилися працювати дистанційно та засвоїли нові методики викладання.
Адам Є. А.
Hallgató (II. RF KMF)
2020.11.19.
Пропонуємо з наступного навчального року заввести дисциплину “Вивчення психологічних розладів”. Це дає студентам велику допомогу у практиці. майбутньому
Неймет Ілдіко
Hallgató (II. RF KMF)
2020.11.25.
Як практикуючий вчитель початкових класів на мою думку навчальна дисципліна “Вивчення псохологічних розладів” було б дуже корисно в шкільній роботі.
Вамошій К.
Hallgató (II. RF KMF)
2021.04.13.
Загалом освітній процес мене задовільняє, але хотілося б внести дисципліну Технології навчання освітньої галузі Соціальна і здоров’язбережувальна освіта» до переліку обов’язкових та збільшити кількість годин.
Болдіжар Р.
Hallgató (II. RF KMF)
2021.05.10.
Вважаю доречним перенести ці дисципліни до переліку обов’язкових «Інклюзивна освіта», тому що вони є важливим аспектом для подальшої роботі з дітьми.
Тор Е.
Hallgató (II. RF KMF)
2021.05.26.
На сьогодні дисципліна «Новітні технології викладання мовно-літературної галузі в початковій школі» є невідємною частиною роботи вчителя початкових класів, через це я вважаю, що потрібно збільшити кількість годин для кращого вивчення матеріалу.
Дулов Василь Васильович
Hallgató (II. RF KMF)
2023.01.27.
Пропоную на ОПП “УЗО” розділити освітний компонент “менеджмент освіти” що має вісім кредитів, на два освітні компоненти “управління закладом освіти”, та “менеджмент освіти” – по чотири кредити.