Основні результати роботи та досягнення викладачів і студентів кафедри

Публікації викладачів кафедри у Scopus та Web of Science

за період 2017-2022 н.р.

201720182019202020212022
WoS3124225
Scopus21

Наукові видання викладачів кафедри 

201720182019202020212022
Монографії11332
Методичні видання 11211
Редаговані видання11

2017

  1. Kuchai T. (2017):Аналіз підготовки майбутніх учителів до екологічної освіти у Великій Британії та Україні. Science and Education. №2. 2017.С. 126-133. (WoS)
  2. Kuchai T. (2017): Studying the peculiarities of education development in Japan (in terms of primary education). Science and Education. 5`2017/CLVIII. 2017. P. 34-40. (WoS)
  3. Orosz I. (2017): Психолого-педагогічна діагностика готовності майбутнього вихователя до формування творчої особистості дошкільника / Іщенко Л. В., Орос І. І., Ляховець О. О. // Науково-практичний журнал Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського // Наука і освіта. – Серія: Педагогіка. – № 10. – Одеса, 2017. – С. 82–89. (WoS)

2018

  1. Біда О.А., Кузьмінський А.І., Кучай О. В. (2018): «Використання польського досвіду підготовки фахівців з інформатики в системі педагогічної освіти  України» / ISSN 2076-8184 Інформаційні технології і засоби навчання, 2018. Том 68. №6. – С. 206 – 217.

2019

  1. Kuzminskyi A.I., Bida O.A., Kuchai O.A., Yezhova O.V., Kuchai T.P.: Information Support of Educationalists as an Important Function of a Postgraduate Education System. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. 2019, Volume 11, Issue 3. P. 263-279. (WoS)
  2. Varetska, Nikulochkina O., Tonne O. Kuzminskyi A. Bida O., Vdovenko V. (2019): Primary school teacher’s social competence in the postgraduate education. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. 2019, Volume 11, No 4 Sup1. P. 309-327 (WoS).

2020

  1. Samoilenko O., Dubaseniuk O., Orosz I., Levrints M., Stratan-Artyshkova T., Gunko N. (2020): Training an Andragogue as a Specialist in Adult Education. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. Volume 12, № 2. 237-250.
  2. Chagovets A., Chychuk A., Bida O., Kuchai O., Salnyk I., Poliakova I.: Formation of Motivation for Professional Communication among Future Specialists of Pedagogical. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. 2020, Volume 12, Issue 1. P. 20–38. (WoS)
  3. Семеніхіна О.В., Юрченко А.О., Сбруєва А.А., Кузьмінський A.І., Кучай О.В., Біда О.А. Відкриті цифрові освітні ресурси у галузі ІТ: кількісний аналіз. Інформаційні технології і засоби навчання, 2020. Том 75, №1. С. 331–348. (WoS)
  4. Akseonova, E., Varetska, O., Klopov, R., & Bida, O. (2020). Efficiency of Social and Educational Experimental Training “New Physical Culture for the New Ukrainian School”. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 2020, Volume 12, No 1 Sup1 P. 1–18 (WoS) https://doi.org/10.18662/rrem/12.1sup1/

2021

  1. Biletska O., Kuchai T., Kravtsova T., Bidyuk N., Tretko V., Kuchai O. (2021): The Use of the Activity Approach in Teaching Foreign Languages in Higher Education Institutions. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. Volume 13, Issue 2. 243-267. (WoS)
  2. Fényes, H., Mohácsi, M., & Pallay, K. (2021). Career consciousness and commitment to graduation among higher education students in Central and Eastern Europe. Economics and Sociology, 14(1), 61-75. doi:10.14254/2071- 789X.2021/14-1/4. (Scopus, WoS)
  3. Pallay K. (2021): Catching Up At Scale – In the Wake of the Indicators of the Achievement of the Transcarpathian Mobile Students In: Civil Szemle, Különszám – 2021 – Special Issue II. Oktatás, digitalizáció, civil társadalom Education, Digitalisation, civil society. 253–275. (Scopus, WoS)
  4. Szilágyi I. (2021): Training of Future Teachers for the Patriotic Upbringing of Senior Preschool Children. – 2021, Vol. 13 №1(2021): Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. (WoS) http://www.lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/2674

2022

  1. Kövi Z, Wongpakaran T, Wongpakaran N, Kuntawong P, Berghauer-Olasz E., Mirnics Zs Relationships between personality traits and the inner strengths. Psychiatria Danubina, 2022; Vol. 33, Suppl. 4 (part II), 844-849 pp. (Scopus)
  2. Shevchenko, O., Bahinska, O., Markova, O., Broiakovskyi, O., Bielkova, T., Honcharenko, I., & Bida, O. (2022). Use of Multimedia Technologies in the Training of Physical Culture and Sports Specialists. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(7), 245-251. DOI: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.7.30 (WoS) (Використання мультимедійних технологій при підготовці фахівців фізичної культури та спорту)
  3. Semchuk, B., Havryliuk, S., Karnaukh, L., Balakirieva, V., Palshkova, I., Leonova, V., & Bida, O. (2022). Professional Mobility as a Factor of Professional Success of a Modern Specialist in the Conditions of Distance Learning. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(8),260-268. DOI: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.8.32 (Професійна мобільність як фактор професійної успішності сучасного фахівця в умовах дистанційного навчання) (WoS)
  4. Podkovyroff, T., S., N., Golubenko, Т., Altanova, A., Shkodyn, A., Bielikova, V., Pasynchuk, K., & Bida, O. (2022). The Significance of Professional Subjectivity of a Specialist in Taking into Account Educational and Civilizational Changes in the Information Society. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(10), 83-90. DOI: 10.22937/IJCSNS.2022.22.10.12 http://paper.ijcsns.org/07_book/202210/20221012.pdf (WoS) (Значущість професійної суб’єктності фахівця при урахуванні освітніх цивілізаційних змін в інформаційному суспільстві)
  5. Stratan-Artyshkova T., Bilyk R., Vitsukaieva K., Drozich I., Kalimanova O., Vasiutynska Y., & Bida O. (2022). The Use of Innovative Technologies in Education. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(11), 93-100. DOI: 10.22937/IJCSNS.2022.22.11.13 – використання інноваційних технологій в освіти http://paper.ijcsns.org/07_book/202211/20221113.pdf (WoS)
  6. Shumiatska O., Palamar N., Bilyk R., Yakymenko S., Yakovenko S., Tsybulko L., & Bida O. (2022). The Main Methodological Positions of Educational Institutions in the System of Educational Work of the Modern Information Space. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(11), 272-278. DOI: 10.22937/IJCSNS.2022.22.11.40 http://paper.ijcsns.org/07_book/202211/20221140.pdf  (WoS) основні методологічні позиції закладів освіти у системі виховної роботи  (WoS)
  7. Mulyk K., Mochan T., Nikonenko T., Alekseeva O., Terenko O.,  Berbets V., Bida O. (2022). New Technologies for Training Future Specialists in the Context of Competence-Oriented Mentoring. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(11), 616-622. DOI: 10.22937/IJCSNS.2022.22.11.87.   http://paper.ijcsns.org/07_book/202211/20221187.pdf  WoS – Нові технології при підготовці майбутніх фахівців в в умовах компетентнісно-орієнтованого наставництва. (WoS)
  8. Levrints (Lőrincz), M., & Greba, I. . (2022). DOES EXPERIENCE MATTER? A COMPARATIVE STUDY OF EFL TEACHERS’ CHALLENGES. Advanced Education, 9(21), 40–54. https://doi.org/10.20535/2410-8286.255886  (WoS)
  9. Zaporozhchenko, T., Dutko, O., Opachko, M., Skrypnyk, N., Depchynska, I., & Turchyn, T. (2022). Developing Competences in Future Primary School Teachers under the Conditions of Teacher Education Standardization: A Theoretical Review. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14(2), 407-433. https://doi.org/10.18662/rrem/14.2/588 (WoS)
  10. Postolenko I., Biletska I., Kmit’ O., Paltseva V., Mykhailenko O., Yatsyna S., & Kuchai T. (2022). Learning a Foreign Language Using Information Technologies for Comfortable Implementation of the Professional Position of a Future Specialist in a Foreign Language Environment. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(11), 63-70. (WoS)
  11. Minenok, A., Donets, I., Telychko, T., Hud, H., Smoliak, P., Kurchatova, A., & Kuchai, T. (2022). The Role of Innovative Activities in Training Students Using Computer Technologies. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(8), 105-112 (WoS)
  12. Tverezovska, N., Kovbasa, T., Pryhalinska, T., Mykhniuk, S., Lopushan, T., Radionova, O., & Kuchai, T. (2022). Use of Multimedia Technologies in Extra-Curricular Works in Order to Improve the Quality of Training of Future Specialists, IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(9), 35-42 (WoS)
  13. Tverezovska, N., Kubitskyi, S., Dlubovska, A., Ihnatenko, N., Bodnaruk, I., Lisovyi, V., & Kuchai, T. (2022). Management of the Educational Process Using Information Technologies for High-Quality Training of Specialists in Higher Education Institutions. JCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(9), 561-568. (WoS)
  14. Shevtsova, O., Tiutiunnyk, M., Bosyi, O., Zharovska, O., Patsaliuk, I., Bielikova, V. & Kuchai, T. (2022). Aesthetic Education of Young People As a Necessary Condition for Cultural Development of the Individual in Modern Conditions of the Information Society. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(10), 207-213 (WoS)
  15. Vakulyk, I., Koval, V., Lukiianchuk, I., Romanenko, N., Grygorenko, T., Balalaieva, O., & Oros, I. (2022). Formation of a Professional Communication Culture Among the Students Using Information Technologies. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(9), 75-82. DOI: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.9.12 http://paper.ijcsns.org/07_book/202209/20220912.pdf (WoS)
  16. Sadovyi, M., Terenko, O., Filimonova, T., Malanchuk, S., Vovkochyn, L., Paslawska, A., & Oros, I. (2022). The Use of Information and Communication Technologies in Education of Students’ Civic Responsibility. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22 (7), 213-219. DOI: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.7.26  (WoS)
  17. Tverezovska, N., Bilyk, R., Rozman, I., Semerenko, Zh., Orlova, N., Vytrykhovska, O., & Oros, I. (2022). Latest Information Technologies in the UK Adults Education System. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(8), 25-34. (WoS)
  18. Berbets T., Ivanova V., Bryk R., Vytrykhovska O., Kurach M., Yakymenko S., Oros I. (2022). Innovative Development of the Education System in the International Space. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(11),609-615. DOI: 10.22937/IJCSNS.2022.22.11.86 http://paper.ijcsns.org/07_book/202211/20221186.pdf (WoS)
  19. Mamchych O., Poliakova A., Drobin A., Kravchenko O., Bodnaruk I., Vytrykhovska O., Oros I. (2022). Tasks of Modern Education in an Innovative Society. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(11), 459-466. DOI: 10.22937/IJCSNS.2022.22.11.66.  http://paper.ijcsns.org/07_book/202211/20221166.pdf (WoS)
  20. Margitych K., Varodi N., Ostrovska M., Pavlovich J. “Features of teaching methods at the Ferenz Rakoczy II Transcarpathian Hungarian College of Higher Education” Journal of Linguistic and Intercultural Education , 2022. (ISSN 2065 – 6599) (WoS)
  21. Ostrovska M., Ostrovski O., Margitych K. “The Essence of Intercultural Educational Environment” Journal of Higher Education Theory and Practice, volume 22(15), 2022 (ISSN# 2158-3595). (WoS)
  22. Palshkov, K., Kochubei, O., Tsokur, O., Tiahur, V., Tiahur, L., Filimonova, T., & Kuzminskyi A. (2022). The Role of Fundamentalization of Education in Improving the Future Specialists Professional Training with Usage of Multimedia Technologies. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(9), 95-102. DOI: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.9.15 ((WoS))
  23. Kuchai, O., Hrechanyk, N., Pluhina, A., Chychuk, A., Biriuk, L., & Shevchuk I. (2022). World Experience in the Use of Multimedia Technologies and the Formation of Information Culture of the Future Primary School Teacher. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(3), 760-768. https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.3.100 (WoS)
  24. Oseredchuk, O., Drachuk, I., Teslenko, V., Ushnevych, S., Dushechkina, N., Kubitskyi, S., & Сhychuk, A. (2022). New Approaches to Quality Monitoring of Higher Education in the Process of Distance Learning. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(7), 35-42. DOI: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.7.5(WoS)
  25. Yakymenko, S., Drobin, A., Fatych, M., Dira, N., Terenko, O., Zakharevych, M., & Chychuk, A. (2022). Formation of a Person’s Value Attitude to the Worldview Using Information Technologies. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(10), 183-190. DOI: 10.22937/IJCSNS.2022.22.10.24   http://paper.ijcsns.org/07_book/202210/20221024.pdf  (WoS)
  26. Mamchych O., Chornobryva N., Karskanova S., Vlasenko K., Syroiezhko O., Zorochkina T., & Chychuk A. (2022). The Role of Education Information in Training Specialists at Universities in the USA, Great Britain and Ukraine. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(11), 43-50. DOI: 10.22937/IJCSNS.2022.22.11.6 http://paper.ijcsns.org/07_book/202211/20221106.pdf (WoS)

2023

  1. Knysh, I., Tiahur, L., Ivanova, V., Vasiutynska, Y., & Shovsh, K. (2023). Features of training specialists using innovative approaches. Amazonia Investiga, 12(62), 230-239 https://doi.org/10.34069/AI/2023.62.02.23 (WOS)
  2. Vukolova, K., Depchynska, I. ., Hertsovska, N., Cherniaieva, I., Loskutova, N., & Vasylko, Z. (2023). Defining the Postmodern Aspect of the Social Factor ofLanguage Variation. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 14(1), 475-499. https://doi.org/10.18662/brain/14.1/431 (WOS)

Викладачі, які отримали вчене звання та наукову ступінь (2016-2023 н.р.)

Звання професора: Кучай Тетяна Петрівна (2021), Чичук Антоніна Петрівна (2022)

Звання доцента: Орос Ільдіко Імріївна (2021), Бергхауер-Олас Емьовке Ласлівна (2022), Силадій Іван Михайлович (2022) Островська Маріанна Ярославівна (2023)

Ступінь доктора філософії: Бергхауер-Олас Емьовке Ласлівна (2016), Поллоі Каталін Дезидерівна (2022), Коврей Дора Йосипівна (2022)

Кандидат педагогічних наук: Островська (Маргітич) Маріанна Ярославівна (2016), Депчинська Іветта Аттілівна (2019), Каталін Шовш (2019)

Доктор наук: Чичук Антоніна Петрівна (2020), Силадій Іван Михайлович (2021)

Наукова діяльність студентів кафедри (2016-2022 н.р)

2016-2017 навчальний рік

Стипендіальна дослідницька програма Закарпатського угорського фахового коледжу імені Ілони Зріні – 1 особа (Река Мартон, керівник: д-р Каталін Маргітич)

Стипендіальна програма імені Калмана Шовша – 1 особа (Мартон Река)

2017-2018 навчальний рік

Стипендіальна програма імені Калмана Шовша – 5 осіб (Ніколетт Надь, Оршоля Кіш, Аннамарія Ланці, Єва Орос, Ніколетт Паллагі)

2018-2019 н.р

Стипендіальна програма імені Калмана Шовша – 2 особи (Аннабелла Гете, Сільвія Тігор)

Стипендіальна програма імені Балінта Балаші – 1 особа (Андреа Молна, керівник: Анна Греба, майстер спорту)

2019-2020 н.р

Стипендіальна програма імені Калмана Шовша – 1 особа (Андреа Молнар)

Стипендіальна дослідницька програма Закарпатського угорського фахового коледжу імені Ілони Зріні – 1 особа (Андреа Молнар, керівник: д-р Маріанна Островська)

2020-2021 н.р

Стипендіальна програма імені Калмана Шовша – 8 осіб (Давід Едіна, Фюзешері Бернадетт, Ланці Аннамарія, Молнар Моніка, Молнар (Надь) Ніколетт, Шімон Марта, Тар Емеше, Едіна Вереш)

Стипендіальна програма імені Балінта Балаші / Стипендія імені Клебельсберга Куно – 1 особа (Ніколетт Товт, керівник: Каталін Поллоі

2021-2022 н.р

Стипендіальна програма імені Калмана Шовша – 1 особа (Шімон Марта)

Кількість студентів, які брали участь та були нагороджені на наукових студентських конференціях (або інших національних та закордонних конкурсах та форумах, характерних для цієї галузі)

Рік 2019/2020 2020 / 2021
брав участь в конференції/форумі 21
з яких нагороджено 11
брав участь у МНСК 1
нагороджено1

Ніколетт Камудя, студентка магістратури та Бернадетт Фюзешері, студентка бакалаврату, взяли участь у конференції Закарпатської наукової студентської конференції в секції методики навчання. Бернадетт Фюзешері посіла 1 місце.

Студентка магістратури Крістіна Михайлович взяла участь у Конференції молодих закарпатських угорських дослідників у секції гуманітарних наук, яка відбулася восени 2020 року.

Бернадетт Фюзешері (керівник: Єва Гуттерер), студентка магістратури, взяла участь у 35-ій Національній науковій студентській конференції (Ніредьгаза, 22 квітня 2021 р.) у секції «Методика навчання та викладання – технології знань» та отримала почесну грамоту.

Випускники кафедри, які закінчили або навчаються в аспірантурі

Прізвище, ім’яНазва закладу
1.Поллоі КаталінДебреценський університет
2.Чопак ЄваХмельницький національний університет
3.Греба ІлдікоХмельницький національний університет
4.Чегіль АнікоХмельницький національний університет
5.Михайлович КристинаХмельницький національний університет
6.Mолнар НіколеттаУніверситет імені Кароля Естергазі
7.Молнар АндреяМукачівський державний університет
8.Шютєв ЄваДебреценський університет